"husmor"med lille Nora Skrevet 29. september 2007 #1 Skrevet 29. september 2007 når gikk dere ut for første gang etter fødsel? eg er invitert ut av jente gjengen i kveld.. men er veldig usikker på om eg skal.. jenta mki er 22 dager idag. eg ammer ikke. hun tar flaske bra. barnefaren kan være hjemme og passe hun. er det veldig tidli?
Lyst på en til! fekk prins:D Skrevet 29. september 2007 #3 Skrevet 29. september 2007 Dette klarer pappaen heilt fint. Gå ut og kos deg =)
"husmor"med lille Nora Skrevet 29. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. september 2007 glemte å si at er ikek snakk om å drikke seg dritings! bare ut å kosedrikke litt..
¤MegOgMini¤ Skrevet 29. september 2007 #6 Skrevet 29. september 2007 Men du føler jo det selv og da. Om du er klar for å gjøre det eller ikke. Drit i hva andre synes, og kos deg. Er jo ikke noe galt i det,. og som du sa, du skal jo ikke drikke deg dritings, men ut å kose deg. Og det har du bare godt av,
"husmor"med lille Nora Skrevet 29. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 29. september 2007 flott;) da skal eg ut med venninnene mine;) ja barnefaren (sambo) klarer seg heilt fint;)
Loyloy Skrevet 29. september 2007 #8 Skrevet 29. september 2007 Ut og kos deg! Jeg var også ute på 22 dagen, og jeg ammet tilogmed, men med pumpe i håndveska, og pappa som ga flaske i stedet den natta og morgenen etter gikk det strålende! Det er fullt fortjent etter 10 mndrs pause..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå