Gå til innhold

Så lei Spiderman og dødningshoder....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er så vanskelig å finne enkle og pene klær til gutten min på 1 1/2. De skal være så barske og tøffe med Spiderman og dødningshodemotiver. Jeg skjønner ikke at det kan være marked for dette, men det er det tydeligvis. Noen gode forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og jeg er lei rosa glitter, løsningen er i mitt tilfelle å kjøpe litt dyrere klesmerker, handler mye på nett og finner de enkl, stilige klærne jeg vil ha. Selger dem igjen på qxl så jeg får litt bedre samvittighet for prisen.

Skrevet

Jeg kjøper mye av klærne til gutten min på Polarn&Pyret og på nettet. Ellers kjøper jeg basisplagg på H&m, Lindex, Kapphal, Cubus. Men da styr jeg unnan spidermann og dødningshode ting.

Skrevet

også er jeg lei av at alle jentegensere er tettsittende og fulle av lycra og at alle buksene er lave i livet og temmelig trange (OK, ikke alle da!)

Skrevet

ah, kunne ikke vært mer enig! Nå er min bare 4,5 mnd, men ser at jeg kommer til å få samme "problem".. Og å finne bodyer som ikke er hvite, grå eller lyseblå er også litt jobb av og til! Og nå er Polarn O Pyret nedlagt her, akkurat da jeg hadde oppdaga den butikken :(

Skrevet

Jeg finner igrunn ikke noe til min gutt på 3 mnd heller jeg da. Spurte i flere butikker om de hadde helt enkle gensere uten hette eller glidelås på. Nei beklager, det er ikke marked for det, så det tar vi ikke inn.

Jeg trodde da helt enkle gensere i en eller to farger uten motiv, eller helt enkel med striper selger bra?

Skrevet

Okaidi og Obaibi har mye fine gutteting (har ikke gutt selv, men ser det er mye stygt) også La redoute.

Skrevet

det er jo ikke BARE dødningshoder, spiderman, glitter og rosa der ute...

trenger ikke være dyrt for å unngå det heller.. Jeg synes masse av det er stilig og søtt jeg, men jeg finner lett klær som er klassiske og ikke dødningshode/spiderman på. Ikke noe problem ;)

Skrevet

O ha to genser med dødninge hode på - sjørøver gensere som han kaller dem. Ser ikke noe problem med det. Han er 2 år og 7 mnd.. Finner masse tøffe klær til han, på Lindex, Kapahl, Cubus og H&M..

Skrevet

Er så mange her inne som ikke liker det, så skjønner ikke at de får solgt noe av det jeg. Irriterer meg at de er i butikken

Skrevet

Nei er det ikke dødningehode og spiderman så er det hette eller glidelås på. Hehe stort sett det inntrykket jeg har. Om man ikke går ett de dyrere klærne da...

Syns stort sett at klærne enten er stygge, eller så er de upraktiske :P

Skrevet

hvis man orker å irritere seg over det, så har man igrunn lite å irritere seg over. må være deilig ;)

Skrevet

Jeg kommenterte det på h&m en gang, de ble sure og hadde ingenting med designe og gjøre. Det jeg mente var om de ikke kunne si noe videre til ledesen osv...

Men logg-klærne på h&m er ganske enkle og fine som regel.

Men det er dumt å måtte gå på dyre butikker. H&m er jo så grei i pris når en skal ha klær til barnehagen.

Skrevet

Nei er ikke noe stort problem sånn egentlig, for det hender innimellom at de glimter til med enkle og praktiske klær, så kjøper jo de. Men skulle ønske utvalget var større :)

Men hette og andre unødvendigheter på klær til små babyer det er ganske upraktisk syns nå jeg da...

Skrevet

Ja jeg er veldig fornøyd med H&M...

vi har noen dødningshodeklær, noen spidermantruser, men ellers så går det i enkle praktiske klær fra H&M, Cubus og polarn o pyret. Litt fra Exit også. synes det er unødvendig å bruke masse penger på klær til en gutt på 14måneder, som sliter de ut, vokser ut av dem veldig fort! og dessuten, koster det mindre, så kan man kjøpe mer. og det er lurt når de griser til klærne flere ganger om dagen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...