Sunniva78 har to små Skrevet 29. september 2007 #1 Skrevet 29. september 2007 Lite respons på termin-siden, så jeg prøver her:-) Hadde vært gøy å se andre mager, magen min ligger i albumet mitt!!
*Mamma'n* OVERTID Skrevet 29. september 2007 #2 Skrevet 29. september 2007 wow.. du har fått mage du:O jeg har nesten ikke anntydning til mage og jeg er 20+6uker nå.. skal legge ut bilder når jeg har en mage jeg kan skryte av.. hehe
kokosyklus Skrevet 29. september 2007 #3 Skrevet 29. september 2007 Sunniva78; magend in er rimelig lik magen min:) he he! jeg er 22 uker i dag. Har ingen bilder på nett nå da.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2007 #4 Skrevet 29. september 2007 Oj, det var en stor mage ja;-) Koselig det da. Har termin 18 februar, og tipper at magen min er ca som da du var 15 uker på vei, om den er så stor enda, men det nærmer seg ihvertfall. Har desverre ingen bilder å vise.
lizzie81-jente08-termin:050110 Skrevet 29. september 2007 #6 Skrevet 29. september 2007 Har ikke tatt noen magebilder ennå jeg, for føler at jeg ikke har fått noen gravid-mage ennå.. Hadde ganske mye mage før jeg ble gravid, så er nok derfor det ikke synes ennå, selv om symfysemålet ligger akkurat på den røde streken.. Men kommer bilder om ett par-tre uker, når det forhåpentligvis virkelig begynner å synes
Sunniva78 har to små Skrevet 30. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 30. september 2007 Dytter denne litt jeg:-)
tudeluuu Skrevet 30. september 2007 #8 Skrevet 30. september 2007 jeg har akkurat lagt ut dagens mage
Sunniva78 har to små Skrevet 30. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 30. september 2007 Den var fiiiin:-) Ganske lik min egentlig...! Artig at magene begynner å synes!
tudeluuu Skrevet 30. september 2007 #10 Skrevet 30. september 2007 guttemager, vetdu =) hehe! merker godt at magemusklene gav etter litt kjappere denne gangen! sist vistes det knapt på dette tidspunktet..
Sunniva78 har to små Skrevet 30. september 2007 Forfatter #11 Skrevet 30. september 2007 Ja, vi har jo gutt i magen begge to, så kanskje det er derfor..? Min første dette, men synes egentlig at magen har kommet ganske fort ja:-) Selv om jordmoren min kommenterte at jeg har stramme magemuskler... Vet ikke hva som er årsaken jeg. Morkaken ligger bak, det har vel litt å si?
tudeluuu Skrevet 30. september 2007 #12 Skrevet 30. september 2007 jeg vet ikke om det har noe å si, hvor morkaken ligger. Min ligger foran! Men uansett vokser babyene veldig forskjellig, noen uttapå, noen inni i forhold til vanlig magestandard osv.. også spørs det jo hvor høy man er selv også.. alt er normalt tror jeg =)
Sunniva78 har to små Skrevet 30. september 2007 Forfatter #13 Skrevet 30. september 2007 Jeg er 1.77, så alle har sagt at jeg kom til å få sen mage. Men der tok de feil gitt:-) Men som du sier, alt er nok normalt! Hvordan kjenner du spark når morkaken ligger foran? Tok det lang tid?
tudeluuu Skrevet 30. september 2007 #14 Skrevet 30. september 2007 Jeg er 171, så er jo ikke av den lave sorten jeg heller, men sist var altså ikke magen tydelig før i uke 24. Morkaka ligger ganske langt nede, foran, så jeg kjente ikke spark før uke 18 tror jeg det var. Sist kjente jeg i uke 14, og jeg trodde at det skulle komme hvertfall like tidlig denne gangen også, men når jeg var på UL skjønte jeg hvorfor jeg ikke hadde kjent noe før! nå er ungen såpass stor at jeg kjenner liv hver dag, kjenner stort sett ikke noe spark nederst på magen, pga morkaka, men kjenner det godt hvis han sparker ut mot sidene eller oppover, som han som oftest gjør =)
Gjest Lenchen med jente i magen Skrevet 30. september 2007 #15 Skrevet 30. september 2007 Jeg har bilde fra uke 18, er 21+1 i dag og ser temmelig lik ut som dere andre
Kakebakesøte Skrevet 30. september 2007 #16 Skrevet 30. september 2007 Har ikke lagt ut bilder jeg heller, men magen min er like stor (og FIIIIN) som din mage sunniva78. Har termin 7. februar. Husker når jeg var i samme uke sist at jeg så og si ikke hadde mage. Litt annerledes denne gangen
Gjest Lenchen med jente i magen Skrevet 30. september 2007 #17 Skrevet 30. september 2007 Jeg var faktisk større i mitt første svangerskap enn jeg er nå. Rart egentlig, men det er mange år siden (10 år), så mulig at det er grunnen??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå