jif baderom Skrevet 29. september 2007 #1 Skrevet 29. september 2007 Nå har jeg søkt om dagpenger, for jeg finner ingen jobber som ikke er nattjobb her jeg bor, og nattjobbing er ikke spesielt gunstig for oss slik som ståa er hjemme nå... MEN, jeg får AVSLAG for jeg går på skole 2 dager i MND! to jævla dager i mnd går jeg på skole for å bli mer kompetent til å jobbe, men neida.. de 28/29 andre dagene skal jeg bare sitte hjemme uten noen som helst slags form for inntekt.. og begrunnelsen er at jeg ikke kan jobbe 100% dagjobb ( nesten ingen jobber som helsearbeidere er 100% dagjobbing), og er derfor ikke en issue engang når jeg er i jobb, men NÅ betyr det alt.. herreguuuuud for noen rotter!
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 29. september 2007 #2 Skrevet 29. september 2007 Hmm. Mitt søskenbarn jobber annenhver helg og en dag hver tredje uke og hun får dagpenger. Noe må jo være galt.
EnUndreneMor Skrevet 29. september 2007 #3 Skrevet 29. september 2007 her står det innmari mye om dt du lurer på
jif baderom Skrevet 29. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. september 2007 ja, jeg skal klage på dette altså.. men det er jo så INNMARI typisk.. de er så trangsynte at det er helt utrolig.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 29. september 2007 #5 Skrevet 29. september 2007 Så lenge man er arbeidsledig og får dagpenger skal man kunne stille på kort tid på hvilken som helst jobb du blir tilbudt - ikke bare innen der du er utdannet.... Så hvis du da går på skole, selv om det bare er noen dager i mnd - så kan du ikke ta en 100% jobb.. Greit at det sjelden er 100% stillinger å få innen helsevesenet, men det er mange andre steder det er 100% stillinger. Og innen helsevesenet er det jo turnus, da tenker sikkert NAV ar det blir dumt hvis du får turnus når du går på skole - og må stresse med å bytte vakter osv. NAV sitt reglement er sånn desverre - veldig firkantet, vært borti det selv for å si det sånn..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå