Gå til innhold

Hightech hos frisøren

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var hos frisøren i morges og fikset litt på fargen og Victoria Beckham-klippen min. De hadde fått verdens kuleste innretning: DVD-skjermer ved alle stolene!!! Så der satt jeg da, med kaffe og aviser og så på Eagleskonsert. He he, det var bare så utrolig tøft :)

Ja ja, kanskje ikke verdens viktigste nyhet, men en sabla fin ting i hverdagen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

FÆNZZZY SCHMÆÆÆNZY...

Da må du jo ha blitt relativt stilig på sveisur også da.

Skrevet

Haha, dette blir bare bedre og bedre! Verdens kuleste teammøter, og nå også den hippeste frisøren i byn!

Var forresten og klipte meg i dag jeg også, har brukt den samme frisøren siden siste graviditet - hun bemerket at "nå er det begynt å vokse ut her, da du var her første gangen var det så lite hår her opp i vikene at jeg visste nesten ikke min arme råd for hvordan jeg skuolle gjøre det..."

Jeg er kjempeglad for at hun satte opp et positivt fjes den gangen og sa" dette er ikke så ille, blir ikke noe problem å få til en ålreit sveis skal du se!"

Skrevet

Å heldi er du! jammen må det vere kjekt å ha altso! men greit å ha lokale frisørar også, vi har som regel so mykje å snakke om at vi ikkje hadde hatt tid til tv.....he-he....-på bygda veit du!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...