nr2-imagen:) Skrevet 29. september 2007 #1 Skrevet 29. september 2007 Jeg har hatt mye blank utflod i det siste men i dag var den litt hvit.. tror kanskje jeg er gravid. Er på dag37.. men fikk negativ test på torsdag.. Åsså en ting til.. skal man alltid ta tester med morgenurinen? eller kan jeg ta en test nå??
Otilia *FØDEKLAR* ♡ Skrevet 29. september 2007 #2 Skrevet 29. september 2007 heisann.. Har ikke mye til svar til deg, men jeg er også langt over IKM (6 dager) og har den siste uken hatt nesten unormalt mye blank/hvit utflod. Men har ikke noe særlig med symptomer ellers.. Litt oppblåst. men jeg vet ikke. Skal vel helst teste med morgenurin, jeg gjør iallefall det.. Dette pga at det er lenge siden du har drukket å at urinen ikke er utvannet om morgenen...
Gjest mamma'n til go'gutten Skrevet 29. september 2007 #3 Skrevet 29. september 2007 usikker på det med utflod..men etter man skulle hatt mens så skal det ikke ha så mye å si med hvilken tid på døgnet det er (blir i tilfelle bare svakere enn om morgenen)..men er det før IKM (forventet mens) så bør man gjøre det.
H&M pluss tre små Skrevet 29. september 2007 #4 Skrevet 29. september 2007 Hei jenter!! Jeg opplever akkurat det samme. Jeg er 6 dager over IKM og har i de siste dagene hatt mye blank/hvit utflod. Noen ganger føler jeg på meg at det er TR som kommer, men når jeg går på do så er det altså kun utflod. Skal ta en test i morgen, men tror den er negativ. Er i min første periode, så tror det er syklusen som har hengt seg opp. Men jeg håper selvfølgelig på en spire:) Lykke til alle sammen og hold meg oppdatert!!
nr2-imagen:) Skrevet 29. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. september 2007 Oki.. jeg skal teste imårgen tidlig.. blir spennende!
Gjest Skrevet 29. september 2007 #6 Skrevet 29. september 2007 Har hørt at den blir hvit, ja Selv tester jeg når som helst på dagen, men urinen er mest konsentrert om morgenen..
nr2-imagen:) Skrevet 29. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 29. september 2007 så spennende at også skal teste imårgen!! jeg tror også jeg har fått tr, men så er det bare mye utflod... igår spydde jeg også!! men jeg tror det var fordi jeg var litt dårlig.. trakk en tann igår. men så var jeg skikkelig kvalm idag tili også!
Gulljenta mi:) Skrevet 29. september 2007 #8 Skrevet 29. september 2007 Jeg fikk den samme utfloden i dag, hvit og er på dag 36. Neg.test, og ellers ingen andre symptomer. Tror ikke jeg er gravid, men den mensen har jo ikke kommet ennå. Er det håp?
Otilia *FØDEKLAR* ♡ Skrevet 29. september 2007 #9 Skrevet 29. september 2007 Så lenge TR ikke har kommet ennå, er det fortsatt håp ja;)
Becky333 Skrevet 29. september 2007 #10 Skrevet 29. september 2007 Hei jenter, jeg slår med sammen med dere. Jeg hadde IKm forrige fredag, fortsatt ingen tegn til TR, men en del blank og blank/hvit utflod og neg. tester, men ingen er tatt med morgenurin.. Så jeg får bare vente å se. er i 6. pp og lurer litt på om mensen kan ha hengt seg litt opp i en hormonell krøll... men skjønner ikke hvorfor det heller skulle skje... Jeg skal krysse fingerne for alle her inne Håper dere har en liten spire!!
Gulljenta mi:) Skrevet 30. september 2007 #11 Skrevet 30. september 2007 Hvordan går det med dere? Klem:)
jente 08 <lyst på nr 2 :) Skrevet 30. september 2007 #12 Skrevet 30. september 2007 hei alle sammen. ååååå jeg har så veldig lyst til å få barn jeg også. men jeg har ikke kommet langt over noe IKM enda. jeg må nok vente 2 uker til, for å se om jeg blir det eller ikke. men man merker vel ikke noen symptomer tidlig?????altså før din forventede menstr skal komme?eller kommer symptomer etter det??? klem:)
Otilia *FØDEKLAR* ♡ Skrevet 30. september 2007 #13 Skrevet 30. september 2007 Åh.. tror TR kom idag.. MEN.. den bruker og komme for fullt med en gang,menssmerter og hele pakka.. men det gjorde den ikke nå.. er bare bittelitt + at det er brunt.. hallo?? Hva er det for slags tull skal tro.. Har jo ikke smerter en gang..
Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #14 Skrevet 1. oktober 2007 hei hei, har samme opplegget selv, skulle hatt mens for snart 14 dg siden, fikk bare sånn brunt gørr ( hehe sorry) som man har på slutten, å sånn har det vert nå i snart 14 dager!!! / Tok test i dag, men den var negativ, skjønner ingenting her... Å min mens har vert helt normal før ( slutta på pilla i beg av juni)
nr2-imagen:) Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #15 Skrevet 1. oktober 2007 Hei jenter! Testa igår og den selvfølgelig negativ... viss jeg ikke får tr denne uka, kontakter jeg gynekologen min for å høre hva som skjer.. gidder ikke gå å lure lengre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå