Gå til innhold

Kan man modnes uten "vondter"?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var å fikk akupunktur på torsdag, ble samtidig sjekket og hadde ca.1 cm åpning, men mormunnen lå fortsatt ganske langt opp. Etter akupunkturen har jeg ikke kjent noe som helst, men kan det ha modnet litt mer likevel?

Er nå 38 uker på vei.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjenne ingenting t vondter sjøl:har visstnok 2 cm åpning...dytt dytt

Skrevet

Jeg hadde ikke noen vondter før jeg fødte førstemann, hadde masse kynnere, men de fantes ikke ubehagelige eller vonde.. Og iom at man er moden når fødselen starter naturlig, konkluderer jeg med at JA, man kan modnes uten å ha vondter! :-)

Skrevet

En venninde av meg fødte nettopp. Hun hadde 2 cm åpning da hun kom inn til den obligatoriske overtidssjekken. Hun hadde bare hatt kynnere. Ikke noen smerter.

Skrevet

Ja, det kan man. I forrige sv.skap hadde jeg 4 cm åpning og helt moden på siste kontroll uten spesielt vondt, fødte dagen etter. Denne gangen var det 2 cm på siste kontroll, venter og venter....

Skrevet

Tusen takk for svar damer! Går å venter og venter her..

Veldig klar, men ingen tegn..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...