makrellen 3.barnsmamma Skrevet 29. september 2007 #1 Skrevet 29. september 2007 Jeg var å fikk akupunktur på torsdag, ble samtidig sjekket og hadde ca.1 cm åpning, men mormunnen lå fortsatt ganske langt opp. Etter akupunkturen har jeg ikke kjent noe som helst, men kan det ha modnet litt mer likevel? Er nå 38 uker på vei.
maybebaby :) Skrevet 29. september 2007 #3 Skrevet 29. september 2007 kjenne ingenting t vondter sjøl:har visstnok 2 cm åpning...dytt dytt
Anonym bruker Skrevet 29. september 2007 #4 Skrevet 29. september 2007 Jeg hadde ikke noen vondter før jeg fødte førstemann, hadde masse kynnere, men de fantes ikke ubehagelige eller vonde.. Og iom at man er moden når fødselen starter naturlig, konkluderer jeg med at JA, man kan modnes uten å ha vondter! :-)
Anonym bruker Skrevet 29. september 2007 #5 Skrevet 29. september 2007 En venninde av meg fødte nettopp. Hun hadde 2 cm åpning da hun kom inn til den obligatoriske overtidssjekken. Hun hadde bare hatt kynnere. Ikke noen smerter.
klarinetta Skrevet 29. september 2007 #6 Skrevet 29. september 2007 Ja, det kan man. I forrige sv.skap hadde jeg 4 cm åpning og helt moden på siste kontroll uten spesielt vondt, fødte dagen etter. Denne gangen var det 2 cm på siste kontroll, venter og venter....
makrellen 3.barnsmamma Skrevet 29. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 29. september 2007 Tusen takk for svar damer! Går å venter og venter her.. Veldig klar, men ingen tegn..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå