Gå til innhold

hvor ofte er dere ute jenter:)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hver dag, hehe, om du mener på byn så har var jeg ute og spiste middag med jobben til mannen min når snuppa var 6 uker. Ellers har jeg valgt å holde meg hjemme. Hun er 8 mnd. nå.

Skrevet

Nå er minien 4 mnd, og jeg har enda ikke vert ute på fest... Han nekter nemlig å ta flaska, så jeg har ikke muligheten. Om han hadde tatt flaska hadde jeg nok tatt meg en tur ut ja..

Skrevet

Har ikke vært ute på byen siden jeg ble 20, å idag blir jeg 22:) er vel på tide å komme seg ut snart, men har vært på julebord da:)

Skrevet

Har ikke vært ute på byen på *gudvethvorlenge*... Mange år... (Har vært på restauranter og slik da).

Ellers har jeg ikke drukket alkohol siden jeg ble gravid, snuppa er 6 mnd nå.

Skrevet

var ute i juli en gang, både fredag og lørdag (bursdagsfeiringer)..

vi er ikke så glad i byen livet, men fest er gøy :)

deilig en gang i blant det :)

begynner å føle lysta til en tur til ut!

Skrevet

Jeg har faktisk vært ute hele 4 ganger, prinsen min er snart 6 mnd...

2 av gangene har pappaen vært hjemme, mens jeg og en jeg lå på rom med på fødeavdelingen har vært på byn. Og 2 ganger har mormoren og morfaren vært i aksjon, slik at jeg og sambo har fått kost oss med venner ;-) Helt herlig å komme seg litt ut iblant!

Skrevet

Vi er en gjeng venninner som går ut og spiser middag en gang i måneden, det har jeg vært med på siden vesla var 4 uker. Er bare borte 3-4timer da, på en ukedag, uten alkohol...

Ute på en lørdag og drukket alkohol er det ihvertfall et år siden jeg var sist, pga svangerskap og baby, ellers er vi vel ute på fest kanskje 3 ganger i året i snitt. Vanskelig med barnevakt her, og jeg savner ikke fylla så veldig heller. Er jo sosial på hverdagen :)

Skrevet

Vært ute seks ganger og Matilden er 6 måneder. Utrolig deilig å komme seg ut litt.

Skrevet

aldri ute på byen lenger, julebord 1 gang i året er alt...dårlig med barnepass...har ikke vært ute på 2 år nå..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...