Gå til innhold

teit sp.mål ang babyklær....

Anbefalte innlegg

Skrevet

body.

har di strømpebukse under bodyen eller oppå?

eller har di kun body og evt kjole/bukse oppå der igjen?

helt grønn her.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe :P

Trur de har strømpebukse over bodyen, og om de har strømpebukse til kjole eller bukse kommer vell helt ann på temperatur og årstid .

På vinteren må de nok ha strømpebukse til begge deler, men på den varmeste tida på sommeren trengs det nok ikke strømpebukse under buksa .

Skrevet

Gubben min satte strømpebuksa under body når vi satt barnevakt. Så teit ut,men skjønner jo at det ikke er logisk! Jeg pleier å tenke på body som babyens underbukser/truser. Det skal liksom først.

Skrevet

Selv har jeg hatt strømpebuksa utenpå bodyen, - men jeg vet om andre som har hatt den under, tror det var for at strømpebuksa skulle sitte bedre på, -ikke skli ned. Gjør som du selv føler for!

Skrevet

Her bruker folk å gjøre veldig forskjellig ;o)

Ikke noe som er riktig eller feil i alle fall! Personlig liker jeg best strømpebuksa utenpå body. Hvis snuppa skulle i selskap, så mulig jeg hadde tatt den under, slik at den ikke stikker ut av skjørt eller bukse.

Skrevet

Når sønnen min nærmet seg året og hadde begynt med strømpebukser hadde jeg den under bodyen fordi da holder den seg bedre på plass, ser ikke så bra ut, men veldig lurt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...