moomy venter nr 2 Skrevet 29. september 2007 #1 Skrevet 29. september 2007 Så var jeg endelig en mamma:) Fikk en liten tulle for 14 dager siden. Det har allerede vært en periode med masse glede og bekymringer, siden vi er førstegangs foreldre. Mye man skal venne seg til! Spesielt å ikke bekymre seg for fort. Go`jenta ble forkjølet i sin andre uke og fikk problemer med å spise fordi det var vanskelig å puste å spise samtidig. Var til lege med henne i går og alt sto bra til heldigvis, Det virker bare litt mer dramatisk når de er så små. Men ellers så koser vi oss alle tre og nyter våre "nye" dager sammen. Kan ikke komme over hvor fantastisk det er at det endelig ble vår tur og hvor nydelig hun er. Hilsen nybakt mor:) PS: Noen fra Follo her tro?
moomy venter nr 2 Skrevet 29. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 29. september 2007 Takk for det! Tviler ikke på at det er mye hyggelige folk her inne. Var noe inne på gravid i moden alder og trivdes godt med det:) Må jo ikke bli kjent med bare folk fra Follo selvfølgelig. Hyggelig åkke som:) Hilsen fra
Karomamma Skrevet 29. september 2007 #3 Skrevet 29. september 2007 Gratulerer med baby og velkommen hit!! Her er det godt å være, og ganske moro også Det er flere fra Follo her vet jeg, i hvert fall med litt større barn. De gir nok lyd fra seg etterhvert
Natteravnen* Skrevet 29. september 2007 #4 Skrevet 29. september 2007 Hei-hei, og velkommen hit. Gratulerer so mykje med vesle knøttet, du har mykje fine dagar å sjå fram til! sjølv om det sjølvsagt er travelt og alt anna so er det nok mest glede med desse go knøtta vår,ja!
Maud Skrevet 30. september 2007 #5 Skrevet 30. september 2007 Velkommen hit og gratulerer som mamma. Det er rart hvor mange bekymringer vi får i livet når vi får barn. Hvis vi ikke har noe å bekymre oss for, så finner vi noe ;-) Jeg venter nummer tre i begynnelsen av desember, har to gutter fra før. Rett etter nyttår flytter vi til Follo. Vil gjerne ha noen trillevenner der, kjenner ingen.
moomy venter nr 2 Skrevet 30. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 30. september 2007 Så fint:) Vil veldig gjerne ha noen "trilevenner" vi også. Vi flyttet til Siggerud i desember og de som bor rundt oss har heller litt større barn. Har også kommet i kontakt med noen fra Langhus og Drøbak.Vi har vært på Egon på Ski et par ganger når vi var gravide. Veldig koselig:) Mange hilsener fra
Gjest Skrevet 30. september 2007 #7 Skrevet 30. september 2007 Gratulerer så mye med vesle jenta og velkommen hit inn :0)
Gjest Skrevet 30. september 2007 #8 Skrevet 30. september 2007 Gratulerer med vesla=) Velkommen hit, ikke fra Follo desverre=)
coscos Skrevet 30. september 2007 #9 Skrevet 30. september 2007 Hei, hei moomy! Velkommen inn hit som nybakt mor, og gratulerer igjen! Håper alt går bra med dere. Tenkte på deg forrige helg, da var vi på tur inn til Vangen. Ja, det er mye man bekymrer seg over, spesielt som førstegangs. Men, heldigvis så er de små ofte mer robuste enn vi tror. Er det ikke litt uvirkelig å endelig bli mamma? Jeg måtte klype meg selv i armen flere ganger, for å skjønne at det lille mennesket som lå i vuggen var skapt av meg og min mann og at han endelig var kommet. Litt ekstra spesielt, tror jeg, når man har slitt litt på forhånd :-) Håper vi kan se hverandre her inne og ellers også! Klem fra
Attpåklatten :-)™ Skrevet 30. september 2007 #10 Skrevet 30. september 2007 Gratulerer med rosa tulle - det er koselig det! Velkommen hit!
Plutseliten :) Skrevet 30. september 2007 #11 Skrevet 30. september 2007 Velkommen til dere,og gratulerer med jenta !
Gjest Skrevet 30. september 2007 #12 Skrevet 30. september 2007 Hallo moomy og gratulerer med lillejenta. Nyt den flotte babyen din og sleng deg på oss modne. Her er det godt å være. Store gratulasjonsklemmer
Trollmora Skrevet 1. oktober 2007 #13 Skrevet 1. oktober 2007 Velkommen hit og gratulerer med ny nydelig baby )
gunnelisa*fikk jente 06.01.07* Skrevet 1. oktober 2007 #14 Skrevet 1. oktober 2007 Hei!! og velkommen hit Er ganske ny her kjeg oxo, og dessverre ikke fra Follo. Gratulerer med baby
moomy venter nr 2 Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #15 Skrevet 1. oktober 2007 Hei allesammen:) Tusen takk for all hyggelig tilbakemelding. Veldig ok å ha et sted man kan skrive inn om det er noe man lurer på eller rett å slett ha noen voksne å komunisere med fremover. Ser frem til å bli litt mer "kjent" her inne. Det er en utrolig spennende tid nå fremover og jeg nyter det å skulle bli kjent med lille Amanda Helen. Synes jeg nesten allerede kan se noe av personligheten hennes. Spent på hvordan den utvikler seg fremover:) OI! Nå knirker det litt fra vuggen hennes, får gå å se at hun har det godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå