Gå til innhold

Helt feil forum antagelig,men spør likevel :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som fortsatt går på p-piller, hvordan er tempen deres? Jeg mener, når man går på piller skal man da ha lav temp siden man ikke har eggløsning som øker tempen eller gjør alle hormonene at man får høyere kroppstemp? Saken er den at de tre siste dagene har jeg hatt temper som er mye høyere enn hva jeg pleier (testet bare for moro skyld igrunn..) og siden jeg glemte den første pilla på brettet så lurer jeg på om det er teknisk mulig at jeg kan ha fått eggløsning som følge av den glippen.... anyone?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke. Går på pilla så ser ikke noen grunn til å tempe...

Skrevet

Sorry, no clue her. Noen andre som kan svare på dette?!

Skrevet

Jeg aner ikke... håper du finner ut av det, men teknisk sett så er det ikke gunstig å glemme de første eller siste tablettene i et brett. Se om du ser noe på pernille.info.

Min temperatur har også vært litt høyere enn normalt de siste dagene... går ikke på pillen, men regner ikke med at det har skjedd noe.

Pleier å ha en temp på rundt 35,7

Nå har den vært på: 36,44, 36,63 (tror det var el her), 36,5, 36,18, 36,28, 36,10, 35,81, 36,10

Er på vei nedover igjen ser jeg... nuvel, vi er jo ikke prøvere så jeg bør vel egentlig være like glad for at den er på vei ned .

Skrevet

Vet veldig godt at det ikke er noe gunstig og er alltid veldig presis, bortsett fra denne ene gangen. Uansett var det mest av nysgjerrighet, om noen hadde peiling :-) Og forøvrig så bruker jeg ikke å tempe jeg heller, mest for moro skyld denne gangen og så ble jeg litt "skeptisk" siden tempen var såpass høy :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...