Dessa ღENDELIGღ Skrevet 29. september 2007 #1 Skrevet 29. september 2007 Mange som har begynt å tenke på fødselen enda?? Jeg kjenner at jeg blir litt redd den tanken jeg.. Selvom det enda er en stund til.. begynner min uke 26 i morra....Hmm... Ser på Jordmødrene, og det er litt vekslende om jeg synes det er greit å se på eller ikke.. Hehe.. Er så frem og tilbake om dagen.. Gruer, men gleder meg... Gråter, men er samtidig glad.. Tja.. Tullete har jeg blitt...
M_og_K Skrevet 29. september 2007 #2 Skrevet 29. september 2007 Klart jeg tenker på fødselen! Særlig etter at jeg begynte å se jordmødrene. Gleder meg også, men så vet jeg jo ikke helt hvordan det kommer til å bli siden dette er min første så jeg er kjempenervøs iblant! Skummelt og spennende på samme tid!
Gjest Skrevet 29. september 2007 #3 Skrevet 29. september 2007 Ja tenker på den. Gruet meg ikke sist & gjør det egentlig ikke nå heller. For jeg vet at med engang babyen er ute så er alle smertene glemt - var i allefall sånn sist.
mrss83 Skrevet 29. september 2007 #4 Skrevet 29. september 2007 Tenker mye på det, men jeg gleder meg så utrolig mye, etter jordmødrene begynte har jeg gledet meg enda mer, var en del nervøs før...
suza + 3 små Skrevet 29. september 2007 #5 Skrevet 29. september 2007 Det er helt greit å ha blanda følelser for det å føde. Man bør ihvertfall ikke sveve på en rosa sky å tro at det ikke kommer til å gjøre vondt. For det kommer det til og gjøre. Man skal grue seg litt også, kroppen skal igjennom en stor prosess, men heldigvis er vi skapt slik at vi skal klare det da:o) Lykke til!
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 29. september 2007 #6 Skrevet 29. september 2007 tenker litt på det innimellom.. mest på hvor vondt det egentlig vil gjøre..så var jeg så dum å se jordmødrene, og det forverret egentlig bare den lille angsten som jeg har under kontroll.. Så jeg skal ikke se mer på det, og kommer ikke til å se fødselsfilm under svangerskapskurs. For min fødsel kommer til å bli akkurat som den blir, og det vet jeg ikke før jeg står midt oppi det. Så jeg ønsker ikke å spekulere fram og tilbake på det, men får heller ta det som det kommer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå