Gjest Skrevet 29. september 2007 #1 Skrevet 29. september 2007 Måtte ut og handle noen småting... Det blåser og regner og jeg ble kliss våt. Nå er det bare å ha på seg det mykeste i skapet, finne pledd, god mat, litt godis, en kopp kakao og et blad! Koooooooooooooooooooooose seg!!!!!!!!
Labambie Skrevet 29. september 2007 #2 Skrevet 29. september 2007 Enig med deg ja.. Jeg sitter her med pleddet og pc'n jeg da.. Spillet Halo 3 til xbox360 har jo kommet,så jeg blir nok xboxenke i helga.. Jaja,fint vi kan gjøre det beste ut av det.
Gjest Skrevet 29. september 2007 #3 Skrevet 29. september 2007 Gikk en tur i formiddag og da jeg skulle hjem igjen var jo så klart regnet kommet. Ble klissvåt på den korte turen til og fra bussen! Huff... Godt at man kan kose seg inne ja Og så kan vi jo le av kjendisene som skal danse i kveld *glede seg*
*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT! Skrevet 29. september 2007 #4 Skrevet 29. september 2007 åååå ...det er deilig med dette ruskeværet vi har nå ...nå står ribba (ja,du leste rett hehehe) i ovnen...fyr i peisen...& koselige lys rundt om i huset ...ullsokker på bena & en god joggedress ...ah livet er herlig
Gjest Skrevet 29. september 2007 #5 Skrevet 29. september 2007 Jeg må også se dansinga i kveld. Gjett om jenta vår på 3 år gleder seg til det! Hun har snakket om det hele uka. "Jeg vil se fine kjoler og danse!"...*ler* Men nå skal hun se det på en annen kant av landet da. Jeg blir som sagt alene ;o)
Gjest Skrevet 29. september 2007 #6 Skrevet 29. september 2007 Glemte stearinlysa! Løper og henter en hel drøss!
*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT! Skrevet 29. september 2007 #7 Skrevet 29. september 2007 Lompa75 hihihi...lys må man ha vettu )
Babyønske �� Skrevet 29. september 2007 #8 Skrevet 29. september 2007 Hehe :-) Her på Vestlandet ser vi endelig sola, etter flere mnd med pøsregn. Men det er jo høst i lufta, så man setter seg liksom ikke ut for å nyte finværet. Men er uansett så deilig med sol igjen. Akkurat som man våkner litt.
Brummeline3barnsmor Skrevet 29. september 2007 #9 Skrevet 29. september 2007 Her skinner solen som bare det :-)
cecan24 Skrevet 29. september 2007 #10 Skrevet 29. september 2007 her er det også rukevær. begge hundene er helt uslitt og ligger bare å sover. Må dessverre en liten tur på jobb etterpå, men da kan jeg ta turen innim butikken å handle godis samtidig :-) Ble inspirert av stearinlys, så må nok kjøpe det også. Elsker sånn vær, men hadde vært enda bedre om jeg kunne klappet meg på magen med en liten baby inni. har ikm på mandag, så her er det bare å smøre seg med tolmodighet... ha en god lørdag jenter, men er nok på nett resten av kvelde også kjenner jeg meg rett :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå