Spirevipp med go`gutten Skrevet 29. september 2007 #3 Skrevet 29. september 2007 Vi hadde lasagne med salat og hvitløksbrød i går :-) I kveld blir det biffstrimler, med salat, peppersaus og ris.
*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT! Skrevet 29. september 2007 #4 Skrevet 29. september 2007 Masse gode ostetyper-kjeks & en haug med druer ...En deilig & lett kveldskos ...Eller så er jo reker & loff kjempegodt
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 29. september 2007 #5 Skrevet 29. september 2007 Vi skal ha kylling wraps med salat, paprika, mais, tomat, greek dressing, og hvitløks salsa Gleder meg gruelig Igår hadde vi tandori chicken m agurksallat, hvitløksbrød, og cachewnøtter. Det var også veldig godt! Hjemmelaget pizza er jo og kjempegodt. Her har du en opskrift på en bunn som ikke trenger kjevles ELLER heves : 1 L mel 5 dl lunkent vann 1 ts salt 1 ps tørrgjør 3 ss olje Bland alt, og klask den seige massen på et bakepapirkledt bakebrett, og "dra" deigen utover det hee. Dersom deigen henger fast i sleiva, kan du bruke litt olje på. Så har du på det du ønsker av fyll, og rett inn i ovnen, på 220 grader til osten er gyllen, og fin Forslag til fyll: Stek 1 kjøttdeig, ha i 1 krukke dolmio saus, paprika, løk, champignon, og la putre en stund, og ha det hele over deigen. Dryss på ost til slutt. Dersom du liker hvitløk, kan dette has i deigen, for mere smak.
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 29. september 2007 #6 Skrevet 29. september 2007 Biff og fløtepoteter. Det skal jeg ha.
Piken på landet Skrevet 29. september 2007 #7 Skrevet 29. september 2007 Fyllte rundstykker 1 skinkeboks 1 pk majones 1 boks lettrømme 6 kokte egg 1 purre i boks mais 1 pakke Hatting rundstykker/flutes Hakk skinke, egg og purre i biter og bland sammen med resten av ingrediensene. Skjær et hakk på toppen av rundstykkene og legg i fyll. Dryss litt ost på toppen. Sett i ovnen på 175 grader i ca 30 min. Servèr gjerne med frisk salat. Noen annet som er godt er club sandwich med bacon, kyllingfilèt, chilisaus, hvitløksdressing, avocado, agurk, rødløk og salatblad. Det skal jeg ha, og lage litt ekstra mange så jeg kan kose meg med på nattevakt i natt :-)
Bajs! Skrevet 29. september 2007 #8 Skrevet 29. september 2007 Jeg skal hjem til mamma og pappa og få ostegryte ) Samboeren min er på jobbreise, og jeg kan ikke spise pizza og sånne ting pga av at da streiker magesekken, så gleder meg skikkelig til å få ostegryte! For den som er interessert: 1 boks bogskinke (kan også bruke pølsebiter) Amerikansk grønnsaksblanding (mengde etter behov) Purreløk 1 boks hvit asparges 1 boks primulaost (naturell) Revet ost på toppen Bland skinke og grønnsaker (grønnsaksblandingen bør gjerne kokes på forhånd) i en ildfast form. Lag saus av smeltet primulasost og kraften fra aspargesen, og hell over. Revet ost på toppen. I ovnen i 30 min på 200 grader )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå