Katrinemarie Skrevet 29. september 2007 #1 Skrevet 29. september 2007 Det er to uker til termin og idag hadde jeg litt brun utflod i trusa. Har vært plaget med mye utflod i det siste som kommer i puljer, men dette skal være normalt. Men hva er den brune utfloden? Har menssmerter innimellom som jeg har hatt de siste ukene, men ikke rier. Lurer fælt på om noe er i ferd med å skje??
Anonym bruker Skrevet 29. september 2007 #2 Skrevet 29. september 2007 Kanskje litt av slimproppen som begynner å ¨gå?? Pleier å være litt farve i den. Men er du usikker så bare ta en tlf til føden å hør:) Det kan fortsatt at tid før noe skjer, eller ikke, veldig forskjellig det der:)
Katrinemarie Skrevet 29. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. september 2007 Hei,takk for svar. Mulig det kan være slimproppen ja. Jeg merka ikke noe til slimproppen sist gang, så jeg har ikke mye peiling på den. Ingen forandringer er skjedd her i allefall, og nå har utfloden vanlig farge igjen. Jeg får nok smøre meg med tålmodighet, men begynnner å bli trøtt og lei nå Har vondt i bekkenet (hoftene, lysken og skambeinet) og det er skikkelig ubehagelig å ligge:( Skal til jordmor på onsdag, gleder meg/er spent på hva hun sier da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå