Gjest Skrevet 29. september 2007 #1 Skrevet 29. september 2007 Går tempen opp like mye i hver pp etter eggløsning? Eller er det måneder der den går mindre opp en ellers?
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 29. september 2007 #2 Skrevet 29. september 2007 Det varierer veldig mye fra syklus til syklus her:)
Gjest Skrevet 29. september 2007 #3 Skrevet 29. september 2007 ok. Så usikker på om jeg faktisk har hatt el enda jeg. Ligger stabilt på rundt 36.4. Har gjort det siden onsdag. Men siden jeg ikke har tempet tidligere i syklusen, så vet jeg jo ikke
Idun<3tosmå<3 Skrevet 29. september 2007 #4 Skrevet 29. september 2007 Ikke at jeg vet, men kan tenke meg det varierer. Man har jo ikke El fra samme side hver gang, og sikkert mye annet som spiller inn og.... Tror man må sammenligne syklusene hver for seg. Har ikke tempet mye, men denne sykluser ligger tempen min mye høyere enn ved forrige gang...
Gjest Skrevet 29. september 2007 #5 Skrevet 29. september 2007 Hadde egentlig ikke tenkt å tempe, men gikk tom for el-tester Hehe... Ja, ja, har gitt mannen klar beskjed at her skal det bli jevnlig sengekos fram til TR (ikke?) dukker opp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå