bassemamma Skrevet 29. september 2007 #1 Skrevet 29. september 2007 I går var jeg på ultralyd..og ble satt tilbake 4 uker...Jordmor var ikke sikker så jeg skal tilbake om fem uker. Og jeg som trodde jeg nesten var halvveis. Hvis dette stemmer hørte jeg hjertelyd ved 9 eller 10 uker og første bevegelse i uke 11 eller 12. Dette er mitt andre barn men alikevel følte jeg det var tidlig. Magen vises også godt.. He he bare å smøre seg med tolmodighet. Det viktigste er at alt var bra med barnet, fikk også vite at vi venter gutt nr. to:) Flere som har blitt satt tilbake så mange uker??
<3 <3 <3 juuuhuuuu <3 <3 <3 Skrevet 29. september 2007 #2 Skrevet 29. september 2007 godt at alt er bra med lille gutten deres da! men forstår det må være litt kjedelig å bli satt tilbake en måned....! man er jo så opptatt av disse ukene som suser forbi! men men. det viktigste er jo at gutten din er frisk! lykke til
LadyLuck & Skrevet 29. september 2007 #3 Skrevet 29. september 2007 har blitt satt frem over 10 uker da jeg ventet førsemann. så spent når jeg skal på ul om noen uker.
bassemamma Skrevet 29. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. september 2007 oj, det var jo litt.. Det er ialle fall bedre den veien, da. Hadde jeg blitt satt tilbake ti uker tror jeg at jeg hadde mistet motet:)
Anonym bruker Skrevet 29. september 2007 #5 Skrevet 29. september 2007 var ikke bare gøy skal jeg si deg. mye stress for å få allt i hus, mange ekstra tmer ho jordmor. og det hjelp jo ikke noe særlig at jeg lå på grensen til svangerskapsforgiftning og måtte holde meg mest i ro. så jo lengre tid jeg har denne gange jo bedre.
Belladonna med to gutter Skrevet 29. september 2007 #7 Skrevet 29. september 2007 Jeg ble også satt tilbake 1 mnd ca! Så det betyr for meg at jeg hørte hjertelyden i uke 11, kjent liv hver dag fra uke 13! Og jeg har foranliggende morkake og dette er min første Så det kan skje ja! Det er litt kjedelig for jeg har virkelig ikke noen anelse om når siste mens var, så jeg får bare stole på ul, selv om jeg ikke får det til å stemme helt med det lille jeg husker...!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå