Gjest Skrevet 29. september 2007 #1 Skrevet 29. september 2007 Hvilke "uteklær" anbefaler dere til en (sent i) februarbaby? Bør h*n ha noe slags bobledress, eller holder det med "vanlige" klær siden h*n blir liggende i pose i vogn ute i de kalde månedene. Et spørsmål til: Har man både vognpose (f.eks voksipose) og lammeskinn/dyne o.l eller en av delene??
Prinsesse 07+nurk juni 2011 Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 Jeg får babyen min i slutten av november og da er det sikkert begynt å bli kaldt. Vi har lammeskinnspose og skal kjøpe dyndune også. Kommer til å ha på den lille superundertøy i lammeskinnsposen og evnt dyne eller tykkt teppe oppå der igjen, kommer litt ann på hvor kaldt der. Vi har tykk utedress men den kommer vi nok bare litt å bruke hvis hun ikke ligger i vognen sin. Man må nesten bare føle seg litt frem, men litt viktig at man kjenner litt på babyen også om den er for varm, da er det bare å kle av litt. Føl deg frem er det viktigste rådet:)
gabi Skrevet 30. september 2007 #3 Skrevet 30. september 2007 Nede i posen holder det med vanlige klær, vi hadde ytterjakke og lue, ingen andre ytterklær. Hvis dere skal kjøre bil, trenger dere jo en bobledress å ha på i bilen, men det blir altfor varmt å ha dress i voksiposen. Det kan bli litt surt underfra i vogna, hvis dere har tenkt å gå mye ute i mars-april ville jeg nok hatt et lammeskinn e.l under posen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå