Gå til innhold

Når slippes barna ut alene???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min datter er 4,5 år. Vi har lekeplass rett utenfor her vi bor, men jeg må stå på terrassen for å kunne se, da vi bor i 3. etg.

Datteren vår har ett par ganger i sommer fått vært alene på lekeplassen, men da har jeg vært på terrassen hele tiden og fulgt med.

Nå er jeg jo ikke så mye på terrassen lengre ettersom det er litt kaldt.

Når slapp/slipper dere barna deres ut alene for å leke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ei på 3 år, og her vi bor er det en lekeplass bak huset. Har sittet å følgt med henne i sommer når hun har vært der oppe. Tenker at når hun blir ca 5 år kanskje hun skal få ut alene. Men så lenge vi bor her vi bor(i dette byggefeltet) så slipper jeg henne ikke ut alene. Her bor en mann ikke så langt unna, og han har et rykte på seg for å være glad i små jenter. Han er ikke dømt eller noe, er bare rykter, men jeg vil være på den sikre siden.

Skal kjøpe oss hus til neste år, og da kanskje hun kan begynne å være litt alene ute.

Skrevet

Har en gutt på 3 år og 8 mnd, og han får lov å være ute alene. Men, vi bor på landet og veldig usjenert til. Jeg ser på han i vinduet med jevne mellomrom.

Skrevet

jeg tørr ikke tenke på det enda jeg.. at de skal fly ut å leke alene.. uff skummelt!! :s

Skrevet

Gutten min var 5.5 år. Da flytta vi til ett boligfelt. Før det var det ikke mulig å slippe han ut alene. Pga hovedveien rett ved huset og at bestefar dreiv bensinstasjon på andre siden av veien(farlig kombinasjon)

Her på feltet ser jeg at barna er ute hagen alene og på lekeplassen fra de er 3 år. Det er ett rolig ov oversiktig felt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...