Anonym bruker Skrevet 29. september 2007 #1 Skrevet 29. september 2007 Jeg kjenner jeg er så drittlei, rett og slett. Har aldri følt meg så alene som nå etter jeg ble gravid. Graviditeten er planlagt og alt slik der, men dette er en dag der jeg kjenner at jeg nesten angrer på alt. Sambo jobber veldig mye. HVER DAG. Jobben hans er sesong-avhengig, så han har ikke litt fri før vinteren kommer. Og er det mye snø om vinteren så jobber han mye da også, fordi han må brøyte i bygda. Han blir borte i 7 tida om morgenen, og kommer hjem igjen etter jeg har sovna om natta. Så jeg går her dagene lange da, pusler for meg selv, og føler meg ensom og forlatt. Har ikke mange venner her heller, da de har flytta vekk for å gå skole, jobbe, osv... Har ei venninne men hun er også gravid og jobber mye, så hun har aldri ork til å gjøre stort. Jeg jobber ikke nå. Sambo er så egoistisk føler jeg... Han jobber jo så mye, men hvis jeg ENDELIG bestemmer meg for å finne på noe, siden han ikke er hjemme uansett, så ringer han plutselig å sier at han kommer til å få tidlig fri. Det gjør at jeg får dårlig samvittighet fordi at jeg omsider finner på noe JEG synes er gøy, og han ikke liker det. Han forventer på en måte at jeg skal sitte hjemme, og heller gå ut med de "venninnene" som han synes det er greit at jeg er sammen med... Men det er noen som jeg ikke stoler så på, så føler jeg ikke orker å være sammen med de. Pluss at jeg har skyvd de litt unna meg, fordi jeg ikke er helt som de, så de vil ikke ha så mye med meg å gjøre. Sambo vil jeg skal reise rundt hit og dit å være med ham på arbeid, fordi han synes det er så kjedelig å drive alene, men han kan jo aldri gjøre noe slik for meg... er jeg alene, så må jeg fint sitte alene hele dagen også. For han har jo ikke tid til meg. Ikke har vi kjøpt inn noen babyting omtrent, fordi HAN mener vi skal vente "litt til, og litt til" hele tiden, og nå er jeg snart 30 uker på vei... Ikke kan han kose og kjenne på magen omtrent, uten at han må ta meg på musa, og forventer omtrent at vi skal ha sex. Han må få ha sex med meg, fordi jeg er så sexy mener han... Er bare slik jeg føler idag... han er kjempegrei og søt og snill altså, og gjør jo litt for meg... Men jeg føler at jeg gir og gir og gir og ikke får en dritt tilbake noen ganger. Han forventer at jeg skal gjøre alt for ham, men han ser ikke det at han er så egoistisk selv. OG JA, JEG HAR PRØVD Å PRATE MED HAM OM DETTE... Men da bare ler han det vekk, og sier at det er ikke så ille som jeg skal ha det til. Han elsker meg jo. Ja er enkelt for ham å si det når han aldri er hjemme så han kan vise det for meg. Kommer han først hjem da, så sitter han bare med posten sin, eller fremfor pc, eller snakker i telefonen med andre. Viser nesten ikke glede over graviditeten, og har bare en barnslig humor om sex og puling hele tida. Føler han ikke respekterer meg og mine ønsker.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2007 #2 Skrevet 29. september 2007 uff, nei det skal ikke være lett. her ventes nr. to, sambo på skolen hele dagen, når han endelig kommer hjem, gleder jeg meg til å slappe av litt og at han kan ta småtten. men nei, da er det jo lekser, og får han ikke fred da, så går han på lsesalen rett eter skolen, og kommer ikke hjem før det er leggetid for meg nesten. og verre skal det vist bli når vi får nr to, etter som jeg fikk vite i går. til høsten da han begynner på studiene er det vist skole ra åtte til fem, plussekstraarbeid, vil vist ikke være hjeme før tidlist ti om dagene. lei meg, hva med ungene da? småen saner jo pappaen sin allerede, og jeg er trøtt nok som det er, hva da når jeg siter der med to, pluss at jeg skal gå litt på skole (deltidsstudium)? nei beklager, nå lesser jeg bare mitt her også.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2007 #3 Skrevet 29. september 2007 Bare less i vei Man må få blåst ut noen ganger, ellers så sprekker man bare...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå