Anonym bruker Skrevet 29. september 2007 #1 Skrevet 29. september 2007 Har full permisjon med 80 % lønn. Har fått tilbud om en dags jobbing med god lønn (ikke på min faste arbeidsplass). Jeg kan vel gjøre det selv om jeg har svangerskapspermisjon?
mamman te Vetle og Alma Skrevet 29. september 2007 #2 Skrevet 29. september 2007 jo, men må man ikke si ifra til nav slik at de reduserer fødselspengene. Hvis det ikke er lenge til du er ferdig med perm kan du jo be dem om å vente til du er ferdig med å utbetale lønn.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2007 #3 Skrevet 29. september 2007 Hm.. reduserer de fødselspengene mine da så har jeg jo gjort jobben forgjeves. Virker litt rart. Kanskje jeg skal be dem vente da. Er ferdig med perm i november. Takk for svar. HI.
En liten mamma Skrevet 29. september 2007 #4 Skrevet 29. september 2007 Joda, du kan jobbe. Men du må meldr fra til NAV, så du ikke blir tatt for trygdesvindel!
Anonym bruker Skrevet 29. september 2007 #5 Skrevet 29. september 2007 Ok, men er det da slik som er sagt her at jeg blir trukket i lønn (er jo det det er)? Eller må jeg bare melde fra så er det greit?
mamman te Vetle og Alma Skrevet 29. september 2007 #6 Skrevet 29. september 2007 jeg er også ferdig i november, har meldt meg opp som vikar div plasser, men vil ikke ha lønn før i nov. er jo ikke så lenge til da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå