lanoforliten Skrevet 29. september 2007 #1 Skrevet 29. september 2007 Åssen går det med deg??? Testa? Fått tr??? :-)
lanoforliten Skrevet 30. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 30. september 2007 dytt dytt Jeg har begynt å spotte, tror jeg har fått mensen....
meki Skrevet 30. september 2007 #3 Skrevet 30. september 2007 Hei du! Går finfint her. Ikke fått testa enda og ingen tegn til tr heller, men føler på meg at den dukker opp altså. Ingen symptomer på hverken det ene eller det andre, så det blir spennende i morgen. Tror jeg må kjøpe med meg en test etter jobb i morgen og ta på tirsdag hvis ikke tr kommer innen den tid. Må få høre hva det blir til med deg også da...så lenge tr ikke har kommet skikkelig så er d håp vettu....
lanoforliten Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. oktober 2007 Så spennende!!! Du må holde oss oppdatert her inne!! Jeg har fått mensen... Men det er greit. Jeg slutta midt i et p pillebrett i beg av sept og nå får jeg iallefall system i syklusen min. Men litt skuffa blir man jo uansett...
meki Skrevet 1. oktober 2007 #5 Skrevet 1. oktober 2007 Ble d tr på deg eller var d falsk alarm? Fortsatt ikke noe som har skjedd her. Fikk ikke kjøpt test idag heller, så lever i spenning ett døgn til....
lanoforliten Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 2. oktober 2007 Hei hei!! Koselig å høre fra deg igjen!! Nei det er ikke mensen foreløpig, bare litt brun utflod (sorry detaljer......) Trenger ikke engeng å bruke truseinnlegg for det kommer nesten ingenting. Så jeg lever også ennå i håpet!!! Har litt mens-murringer i dag, så enten er den på vei eller så er det noe annet... Har heller ikke testa siden lørdag... Vente tester i posten i dag så da får vi se om jeg tør... Du mååå si fra når du har testa!!! -og lykke lykke til.....
meki Skrevet 2. oktober 2007 #7 Skrevet 2. oktober 2007 Alt håp ute for denne gang for min del - tr kom med et smell idag tidlig....Så da er d bare å komme seg videre til neste ikm for min del. Spennende for deg da, som fortsatt ikke helt vet. Lykke til!!
lanoforliten Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 3. oktober 2007 Hei igjen... Du får følge av meg på 2.pp... Mensen kom med smerter i natt for fullt. Trodde nærmest det var fødsel på gang, skikkelig smertefullt var det. Takk og lov for paracet!!!! Har nok mye med at det er første ordentlige mensen etter pilleslutt. Vel meki, da blir det ny ikm den 2-3. nov... Stoor klem-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå