Mockanin Skrevet 29. september 2007 #1 Skrevet 29. september 2007 Kjøpte TFK Joggster III i slutten av mai. Denne vogna har egentlig ikke blitt brukt kjempe mye og ikke brukes den i bhg. heller. Nå mens jeg holdt på å legge minsten i vogna for å sove oppdager jeg at foret i ryggen på voggna, i ene "polstringen" (eller hva jeg skal kalle det) har begynt å gå i oppløsning. Regntrekket vi kjøpte samtidig som vogna er også bare sorgen siden det er sprekt og har rakknet ut av sømmen flere steder. Vogna har hele tiden stått tørt og har ikke blitt våt. Har nå forsøkt å ringe Barnas Hus på Alnabru hvor vi kjøpte vogna, men ingen tar tlf. Og det er jo ikke noe rart. For etter å ha ventet litt kommer det en svarer som opplyser om bla. nettadressen og så kobles jeg bort. Bare det er jo irriterende i seg selv. Kan jo også nevne at når vi skulle ta i bruk vogna så funket ikke den glidelåsen som er til innsektsnettingen. Da fikk vi ny kalesje. Noen andre med dårlige erfaringer med TFK? Hvilke rettigheter har man som kunder når man skal klage på en vogn? Og kan jeg forvente ny vogn tvert? Trenger jo vogna selv om den ikke brukes mye. Er jo snakk om til og fra bhg. soving ute og dersom vi skal noe etter bhg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå