lanoforliten Skrevet 29. september 2007 #1 Skrevet 29. september 2007 Hva sier man til folk som kjenner deg veldig godt når man mulig er gravid og ikke kan drikke? Det er den største selvfølgelighet at jeg skal ha vin til maten og en dram eller to etterpå.... Hjelp, jeg trenger råd!!! Vi bor rett ved, så kjøring er unødvendig...
Gjest -<<- Skrevet 29. september 2007 #2 Skrevet 29. september 2007 "Har ikke lyst på." eventuelt antibiotikakur, om det virkelig er så selvfølgelig at du skal innta alkohol.
Honningmelon Skrevet 29. september 2007 #3 Skrevet 29. september 2007 Hadde bare sagt at jeg ikke er helt i form, eller at jeg går på penicillin.
Yummy*Mummy* Skrevet 29. september 2007 #4 Skrevet 29. september 2007 Jeg brukte antibiotika unnskyldningen, og muligens kyssesyken et par ganger...
lanoforliten Skrevet 29. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. september 2007 Kyssesyken har jeg hatt for mange år siden, he he, jeg tror jeg er avslørt hvis jeg tar den unnskyldninga... Tusen takk for gode tips!
ApriIbaby Skrevet 29. september 2007 #6 Skrevet 29. september 2007 Hva med at du har lovet å hente noen på fet utpå kvelden/natta? Med bil altså?
ApriIbaby Skrevet 29. september 2007 #7 Skrevet 29. september 2007 *ler*. Ikke nødvendigvis på Fet, men på fest
lanoforliten Skrevet 29. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 29. september 2007 He he... Ja kanskje det var en god ide... Ellers er det jo faktisk lov å si at man ikke er helt i form, og at det frister mer med et glass vann... Hvis de lurer så får de bare lure!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå