Mammaen til Lillegutt+maijente Skrevet 29. september 2007 #1 Skrevet 29. september 2007 Hei:) Kjøpt eggløsningstest for første gang, for å få bekreftet at jeg har el. Disse stripsene fra billig-tester. Tok første test i går, (dag 10 i syklusen), og der kom det en rosa strek (kontrollstreken?!) og en lys blå strek som var mye svakere enn den rosa. Det som var rart var at på bruksanv. så det ut til at teststreken og kontrollstreken skulle stå rett ved siden av hverandre? På min test stod de langt fra hverandre. Har det noe å si? Er det meninga man skal teste hver dag til det dukker opp to streker som er like sterke? Når det dukker opp to streker, bare at den ene er svakere. Er man nærmere el da, enn om det kun er kontrollstreken som synes? Hm, mange spm her;)
Babyønske �� Skrevet 29. september 2007 #2 Skrevet 29. september 2007 De billigtestene er dessverre ikke så enkle å bruke, dvs de er ikke så enkle å tolke. Når det gjelder strekene skal teststreken bli sterkere og sterkere, og den dagen den er like sterk eller sterkere enn kontrollstreken, er den positiv. Så du må teste flere dager på rad ja. Avstanden mellom strekene skal vel være ca 1/2 cm. Er ikke så sikker på om fargen har noe å si, men den bruker vel å være noe lignende blå-lilla. Jeg har bare brukt de en syklus, og for min del ble teststreken aldri like sterk som kontrollstreken. Så egentlig visste jeg ikke at jeg hadde hatt eggløsning før etter et par dager, når streken bare ble svakere. Og etter mine egne beregninger hadde jeg nok eggløsning den dagen streken var sterkest. Så jeg syns ikke noe om de testene. Jeg har gått over til CB digital, dyrere ja, men enkel å tolke.
Mammaen til Lillegutt+maijente Skrevet 29. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. september 2007 hm, teststreken min (eller hva det var for noe) dukka opp nesten ved der det står max og piler. ca 2 cm fra kontrollstreken... ikke lett å tolke nei...
Babyønske �� Skrevet 29. september 2007 #4 Skrevet 29. september 2007 Hmm, spørs om det var en feil med testen da. Eller har du tatt flere som var slik?
Babyønske �� Skrevet 29. september 2007 #5 Skrevet 29. september 2007 Beklager:-) Du skriver jo at du tok din første i går. Men spørs om det var feil på den ja. Får håpe den du tar i dag er bedre da
Mammaen til Lillegutt+maijente Skrevet 29. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 29. september 2007 Takk for det:) Skal på jobb nå, og glemte selvfølgelig teste nå, så da får jeg ta med meg en test;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå