Gå til innhold

Kan man bli gravid etter sterilisering?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Noen som vet om det er noen sjangs for at sterilisering ikke er 100 % sikkert? Noen som vet om noen? Mener kvinner jeg nå altså, ikke menn. Vet at de kan gjøre en kvinne gravid en stund etterpå.

Håper på svar:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, bestemora mi ble sterilisert (i gamledager, hehe), men plutselig så var hun langt på vei med tanta mi ;-p Så det funket ikke der...

Skrevet

Jeg har hørt at det ikke er 100% sikkert nei.. Vet om noen der hun steriliserte sewg, ble gravid.. Han steriliserte seg, ble gravid... Gikk på pilla i tillegg, gikk bra...

Så dem må være utrolig fruktbare!

Skrevet

Hei : )

Jeg har hørt at hvis kvinner steriliserer seg og opperasjonen er vellykket så skal ikke kvinne kunne bli gravid igjen og det er ikke reversabelt.

Skrevet

Ja, jeg ble gravid ca 4,5 etter steriliseringen. tok innvendig UL og spiren lå slik den skulle og alt så bra ut, men endte allikevel i SA. Nå har jeg vært uten prev i ca 1,5 år uten å bli gravid. Har fått innvilget refertelisering, så jeg skal inn på Riksen i oktober. Så ja en kan både bli gravid og det kan gjøres om. Ikke ofte det skjer da....

Er ei som var her inne tidligere som fikk to barn etter at hun var sterilisert. Husker ikke nicket.

Skrevet

Tusen takk skal dere ha.... Får ta en test og håpe at d bare er en forsinkelse...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...