Gå til innhold

Skifte dekk eller ikke?


McMom med to gutter ♥♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal bort i kveld og hjem i natt. Her regner det og er 4 grader ute, gjennom skogen kan jeg tenke meg det er kaldere, og spesielt om natta. Kl 23 i går var det 2 grader så kan jo bli enda kaldere om natta. Hater å kjøre om vinteren og når det er glatt, og siden det regner er jeg redd det skal fryse på til natta..

 

Hva skal jeg gjøre? Bytte dekk, eller satse på at det ikke blir glatt? Har piggdekk..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skift, er jo bare å skifte tilbake til sommerdekka om sommeren skulle komme tilbake igjen da.

 

Kjedelig å måtte kjøre med hjertet i halsen hjem i natt om det skulle vise seg å bli kaldere. Og enda verre om det skulle bli glatt og vu bare har sommerdekkene på..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...