Anonym bruker Skrevet 29. september 2007 #1 Skrevet 29. september 2007 Jeg har fått med meg at det bare er bra med sex i svangerskapet, men noen ganger føler jeg at magen blir skikkelig rista av det. Dette kan vel ikke gjøre noe skade på den lille? Han ligger vel godt bevart i vannet sitt, eller? Dette kommer vel kanskje på lik linje med løping og sånt? Noen tanker?
Phantom´ Skrevet 29. september 2007 #2 Skrevet 29. september 2007 Det er IKKE farlig å ha sex. Av og til kan det skje at man begynner å blø litt pga skjøre blodkar men det er heller ikke farlig.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2007 #3 Skrevet 29. september 2007 ingen spørsmål er dumme (!) og det er sunnt med sex- gravid eller ei:) Penis klarer ikke- uansett hvor mye en har sex- å komme i kontakt med barnet. Med mindre din kjære da har penis som går i 90 graders vinkel omtrent... Nyt det så mye dere kan og orker, det er ingen bedre måte å ta vare på forholdet på enn å kose seg sammen:) Det blir jo litt morsomt også da... når en må finne andre måter å gjøre ting på og kanskje prøve ut helt nye ting?!?
Anonym bruker Skrevet 29. september 2007 #4 Skrevet 29. september 2007 Hihi, nei, akkurat det med at min kjære ikke kommer i kontakt med barnet forstår jeg, og vet dessuten også at det ikke er skadelig. Jeg føler bare at stakkaren inni der må bli skikkelig fillerista av og til. Hehe. Og ja, enig i at det kan være litt morsomt. Blir mye fnising og tulling når magen stadig er i veien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå