Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 29. september 2007 #1 Skrevet 29. september 2007 Isåfall, hvem er det, og hva betaler dere? Skulle såååå gjerne hatt det, men vet ikke om jeg vil ta meg råd til det....
Gjest Skrevet 29. september 2007 #2 Skrevet 29. september 2007 Har tenkt på det, men enda ikke gjort det..Koster jo bare 100kr timen så er ikke dyrt. Ser masse annonser på Finn
Gjest -<<- Skrevet 29. september 2007 #3 Skrevet 29. september 2007 Ja. Ei fantastisk, polsk matrone. 150 timen/hvitt. Verdt hver krone og vel så det.
ApriIbaby Skrevet 29. september 2007 #4 Skrevet 29. september 2007 Verdt hver eneste krone. 100 kr timen svart. Hun gjør grundig rent hver 14. dag vi bare holder det ved like melom hver gang. Er ikke dyrt. Er jo bare snakk om en prioritering. Velg vekk ett plagg eller to i mnd.
snartmammapåny Skrevet 29. september 2007 #5 Skrevet 29. september 2007 Vurderer sterkt å skaffe meg en når jeg begynner å jobbe fult igjen. Vil ha mest mulig av fritiden til å være med småen, så da er det greit at noen andre tar seg av husvasken. Sjønner godt at folk har det jeg, om man har barn og to foreldre i full jobb så blir det noe som må nedprioriteres tidsmessig. For at det ikke skal bli barna eller det å kunne ta seg en kos i sofakroken så er det greit å la noen andre ta seg av husvasken. Som det nevnes over her så er det jo snakk om prioriteringer. Og husvask er jo bare så ufattelig kjedelig da;)
Go`mamma`n... Skrevet 29. september 2007 #6 Skrevet 29. september 2007 Jeg har:-D Og hu kommer til mandan:-D Betaler 80 kr timen svart.
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 29. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 29. september 2007 hvor har dere fått tak i vaskehjelpene deres?? har sett på finn, men alle er liksom i oslo... bor litt utenfor jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå