Anonym bruker Skrevet 29. september 2007 #1 Skrevet 29. september 2007 Jeg er litt deprimert og trenger å få litt utløp for det her inne... Vet egentlig ikke helt hva det er men jeg føler meg ensom, at vennene mine ikke stiller opp for meg slik jeg hadde ønsket. Normalt sett så er jeg veldig utadvendt og har mange venner....derfor er det så innmari rart å sitte her nå å føle seg litt "alene"..... Får nesten litt følelse av å være eksludert siden jeg er gravid. For all del, jeg blir invitert med på ting...jeg gjør jo det, når jeg tenker meg om så vet jeg egentlig ikke hvorfor jeg syter så fælt men det er vel bare det at kontrasten fra ikke-gravid til gravid ble så stor på det sosiale planet..... noen flere som kjenner seg igjen her?
jente08&jente2010<3 Skrevet 29. september 2007 #2 Skrevet 29. september 2007 kjenner meg veldig godt igjen i det du skriver ja! føler meg ensom selv også! er selv utadvent og mye ute med venner, i svangerskapet har jeg ikke orket, vært mye sliten, slitet med gallestein osv! føler ingen stiller opp..bare blitt glemt på en måte!
Anonym bruker Skrevet 29. september 2007 #3 Skrevet 29. september 2007 Hei og takk for svar.... Beklageligvis godt å høre at det ikke bare er jeg som føler det på denne måten. Vi får vel bare prøve å gjøre det beste ut av det og tenke som så at det er i en begrenset periode...selv om det stikker litt innimellom at en føler seg "glemt" av sine egne veninner....:/ Ha en fin helg Tonje, stor klem fra meg
Gjest Skrevet 29. september 2007 #4 Skrevet 29. september 2007 Kjenner meg dessverre godt igjen der gitt. Føler liksom at man har gjort mye for andre før, men så når noe slik skjer (at man blir gravid) så blir man fort "glemt", og man får ihvertfall ikke den støtten man ønsker. Er ikke bare bare å gå gravid heller har jeg merka. Man blir jo så følsom og slik. Trenger liksom litt mer oppmerksomhet. Ha en god helg begge to =) Vi får kose oss på BIM ilag med andre gravide og "forlatte" damer ;-p
mrss83 Skrevet 30. september 2007 #5 Skrevet 30. september 2007 Jeg har mange venner som jeg ikke har hatt så mye kontakt med de siste 2 årene da jeg har bodd i utlandet. De hadde jeg litt kontakt med igjen når jeg kom tilbake til norge i oktober i fjor. men etter jeg ble gravid har jeg hørt lite fra de. heldigvis har jeg en del andre venner, (annen gjeng) hvor mange har barn, og de som ikke har det er veldig forståelsesfulle og tenker på meg hele tiden. og bryr seg veldig om min gravide mage. De forslår rolig avslappnings kvelder og tilpasser etter meg siden jeg er lite opplagt! unner alle noen slike venner...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå