Gå til innhold

Lurer på om jeg må over i Oktoberklubben....


Firkløvern

Anbefalte innlegg

1 dag på overtid i dag, og jeg kjenner ingen tegn på at noe kommer til å skje med det første. Hadde så veldig lyst å få babyen i september, for ingen i familien har bursdag denne måneden.. Men,men han kommer når han kommer!!

Flere enn meg som tror de må skifte klubb?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heisann!

ja, tror også jeg må gå over til oktoberklubben. Er 5 dager på overtid i dag og ingen spesielle tegn på at ting skal skje. Slimproppen har gått denne uken, men det behøver jo ikke å si at en fødsel er veldig nær.

Uff...det er lange og slitsomme dager..begynner å tenke på at jeg må bli satt i gang, vil helst ikke det...

 

:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei... ja kan fort bli oktober klubb på meg å.... En dag på overtid, å kjenner ikke noe særlig tegn på at det er nært forestående. Dette er min 3 , å har ikke gått på overtid før, så hadde vel ikke forventa det nå heller egentlig, men men ikke mye en kan gjøre heller..

Har jo fortsatt en å en halv dag igjen da :) Krysser fingre for oss..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å "skremme" deg, men jeg gikk 10 dager over tida med min tredje... Hadde aldri trodd det...

Lykke til alle overtidige! Vi får satse på at det skjer i helga...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser ut til at jeg også må kanskje over til oktoberklubben hehe. 6 dager overtid idag. det er min førstefødte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 6 dager på overtid og her skjer det lite og ingenting......så vi får vel bare innstille oss på at det blir et oktoberbarn her i huset også.....Sukk! Har hatt det så greit hele svangerskapet, men det er ganske pes å gå på overtid, altså. Er så ivrig etter å treffe arvingen.....men han har det tydeligvis veldig fint der han er....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg må sikkert også til oktober klubben... Vil ha gullet ut nå:)

3 dager på overtid! Er alle gode ting tre???:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen, jenter!

Vi får bare smøre oss med tålmodighet og håpe at våre lille nurk vil komme til oss i løpet av uka som kommer.

Ha en fin søndag alle sammen..

 

:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå nermer det seg veldig oktober her !!!! Noen som kjenner noe i dag???? Ikke mye motivert for mange flere sånne dager... Alt står liksom på "vent"... Tærer på humøret!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

siste dagen i sept. jenter. hmmm for min del blir det nok oktober barn ja......håper bare ikke det blir en hel uke til da.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må nok også over til oktoberklubben dersom det ikke skjer noe i en faderlig fart her :-)

 

Hadde termin den 24.september, så babyen lar vente på seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin den 20. jeg, så det betyr vel at jeg er lengst på overtid her??

 

Blir oktoberbarn her i huset også sikkert ( igjen! har en sønn som er født i oktober også.. )

 

Hadde virkelig aldri trodd at jeg skulle melde meg inn i okotberklubben.. Hatt åpning siden mandagen for 13 dager siden og vært moden like lenge.. BLÆÆÆ!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får riktig dårlig samvittighet når jeg klager e to dager på overtid når jeg ser at det finnes noen som er på tiende dagen !!! For jeg holder nemlig på å "klikke" nå... hehe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok oktoberklubben her også. 10 dager over tiden nå... Og dette er nr 3. Er nok sant som de sier at 3. mann er en luring!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...