April76 er på overtid! Skrevet 29. september 2007 #1 Skrevet 29. september 2007 Jeg er i dag 21+0 og kjenner regelmessig liv, men "små" bevegelser. Har kun kjent store spark og bevegelser 4-5 ganger hittil. Kjenner liv hver dag. Er dette normalt, jeg husker jo søren ikke hvordan det var i forrige svangerskap men mener at det var mer av tydelige spark da. Men husker ikke hvor langt jeg var kommet da osv.... Er det flere her inne som har det sånn? Jeg er egentlig ikke så veldig bekymret i og med at jeg kjenner liv, bare litt frustrert over at det er så svakt....Min mann har prøvd å kjenne mange ganger...men han kjenner ingenting utenpå magen, gleder meg til det evt skjer. Skjevt smil fra meg :/
<3 <3 <3 juuuhuuuu <3 <3 <3 Skrevet 29. september 2007 #2 Skrevet 29. september 2007 heisann! det er helt normalt. det kommer an på hvor morkaka ligger også. hvis den ligger oppe med beina til babyen blir dette som en demper for sparka. jeg er selv i uke 20 og kjenner prikkinger nesten der inne. utenpå kjenner jeg ingenting, bare inni liksom. og jeg har to der inne også! men jeg vet jo at alt er bare bra der inne. så de senest i forgår! lykke til videre. di skikkelige sparka kommer nok om en stund. bare vent å se:-)
Lillegull2008&2010 Skrevet 29. september 2007 #3 Skrevet 29. september 2007 alt er heeelt normalt!! kan hende han sparker mot ryggen og da er det ikke engang sikkert at du kjenner det. Iløpet av noen uker så får dere nok sett det utenpå magen også det er kjempe morsomt bare å vente i spenning, alt er normalt iallefall:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå