Anonym bruker Skrevet 29. september 2007 #1 Skrevet 29. september 2007 I går og i dag har jeg hatt utslett på innsiden av albuene. Klør egentlig ikke noe særlig og det går litt frem og tilbake mht fremtredenheten av det. Har ikke hatt noe sånn før. Andre som har hatt det? Blir litt småbekymret. Føler at allmenntilstand ikke er helt på topp; sliten, trøtt og uvel/kvalm. Har lavt blodtrykk og lite b12. Det ble oppdaget protein i urin på kontroll sist. I går hadde jeg en episode hvor jeg holdt på å besvime og måtte ringe til mannen min som ikke var hjemme. Kaldsvettet og sånn. Men det gikk over etter en liten stund. Legevakta sa at hun ikke trodde det var noe farlig med utslettet, men at jeg kunne komme bort om jeg ville snakke md lege.. Er i 23. uke.
mrss83 Skrevet 29. september 2007 #2 Skrevet 29. september 2007 jeg har hatt utslett på låra i mange uker, det klør ikke så mye men gjør huden utrolig tørr. det kommer og går litt, noen dager er det mye og andre dager bare noen får prikker. Jeg spurte jordmor om dette, hun sa det er helt vanlig å få litt utslett i svangerskapet. Blir det plagsom, gjør vondt eller sprer seg så skal man kontakte lege.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå