Gå til innhold

Da er jeg komt til 3. trimester :D


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei, har tittet innom her den siste uka... men nå er jeg kommet så langt at jeg hører til her. er 28 uker idag og dette er spennende. HAr aldri vært så langt uti en graviditet så alt som skjer nå er helt nytt. I fjor fikk jeg to små gutter, tvillinger. Pga av vannavgang i uke 18 på den ene tvillingen ble førstemann født i uke 24 men klarte ikke å leve lenger en 7 timer pga av at lungene var så umodne. Jeg ble sengeliggende i en uke og på selveste julaften kom andremann. Han var dobbel så stor, men vi fikk ikke beholde ham lenger en to korte dager pga hjerneblødning. De kom rett og slett alt for tidlig.

 

Nå er jeg gravid igjen og denne gangen med en liten jente, termin på selveste julaften. Håper at hun kommer før eller etter:) Synes det er spennende og ha komt så langt, masse liv og kjenner sparkene henne veldig godt. Er plaget med bekkenløsning denne gangen i motsetning til sist og gallestein men det er jo sånn som kan komme med.

 

Det var meg. Noen andre damer her som venter desember barn???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

off kondolere så mye ang tvillingene, men gratulerer for at du er kommet så langt nå;)

tiden her inne går kjempe fort, har selv 17 dager igjen og gleder meg ihjel, er første gang for meg også;)

Skrevet

Velkommen inn hit og gratulerer med jenta :o)

Leit å høre om tvillingene dine, så nå håper jeg du får en fin tid i siste trimester.

Jeg venter min første i november, en liten jente det også!

Skrevet

Hei. Vekommen inn hit:)

Og gratulerer så masse med lille jenta!

Jeg har termin 9.desember!

Skrevet

Velkommen hit:) Ønsker deg alt godt i det siste trimesteret!!

 

Baby kommer når hun er klar vet du!:)

Skrevet

hei! velkommen over! ;oD

 

Har selv vært her i hele tre dager.... he he...

 

Jeg har termin 20.desember, venter jente vi også... hvor i landet hører du til?

Skrevet

Hei! Jeg kommer inn hit om to dager, og har termin to dager etter deg. Skal føde på SUS. Fryktelig trist å lese om tvillingene dine! Denne gangen går det bra. Godt å tenke på at vi er kommet så langt på vei, at hvis babyen skulle komme nå, så hadde det mest sannsynlig gått bra. Lykke til videre!

Skrevet

Hei!

Kondolerer med tvillingene!

Men gratulerer med den lille jenta!:)

 

Nå når jeg sitter å leser innlegget ditt, så kom jeg faktisk på at jeg selv er kommet over i tredje trimester jeg også!

Du verden som tiden flyr!! :)

Har da termin på samme dag vi ser jeg, 24 desember!! :)

Vi har en spennende tid foran oss!! ;)

Skrevet

hei hei..

 

kondolerer så masse med tvillingene.. men godt å se dere fortsatt har prøvd og motet fortsatt er der.. jeg er selv i 3 trimester nå.. venter en gutt 19 desember..

blir spennende dette her..

blir aleine om det, men det skal gå fint.. =)

gleder meg masse..

håper det går bra med dere to..

er så moro å kjenne sparkene og at barnet snur og vender på seg..

mye som forandrer seg..

 

lykke til videre..

 

Skrevet

Hei igjen, jeg er fra stavanger og ser at det er andre også herfra:)

Har dere begynt å forberede ting og tang? i tillfelle hva? Jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne, har begynt å handle inn litt klær og gjør litt ting jeg ellers ikke kommer til å få tid til...

Skrevet

Trist å høre om tvillingene, måtte ha vært tøft.

 

Jeg har termin 23.desember, så er også helt fersk her inne på 3.trimester :o)

Skrevet

Hei sis84.

Så trist at du mistet tvillingene dine.

 

Jeg har også termin på julaften. Har gått gravid leeeenge. Desverre mistet jeg også forrige svangerskap. Håper på og komme helt i mål denne gangen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...