Gå til innhold

Det skal bli deilig!! Endelig!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal kjøre ungene ut i dag til foredlfrene mine på hytta. Skal ut å spise i kveld, gå på kino eller hjem å kose oss (vet ikke helt enda, men gleeder meg!!:)

Kan ikke huske sist vi var ute! Mannen er i jobbskifte så det er ikke altid allverdens med penger, men denne måneden går det! Er så glad!!!

Grunnen for vi skal ut daer at jeg blir 21 år i morgen;) Begynner å bli gammel hehe..neida, men plutselig går det lengre å lengre bort fra tenårene:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

håpe dere får det kjempeålreit =))

grattis med dagen på forskudd =))

Skrevet

Jo takk for det:)

Skrevet

Kos dere masse =)

Grattis med dagen på forskudd =)

Skrevet

Det skal vi! Gleder meg så masse:)

Takk for det:D

Skrevet

kose dere masse:) Akkurat slike ting tror jeg er livsviktige for et forhold. Misunnelig nå ja:)

Skrevet

Ja, det er veldi viktig, og nå erdet alt forlenge si! Off, går det bra med deg? Vet det er ubeskrivelig vondt det du går gjnnom:( Håper du klare å finne alt det positive du har å "prøve" å se fremover, og ta en dag om gangen. *tenker på deg oppi dette*

Skrevet

takk:) Ja det må nok bare gå på et vis!! Håper dere får en superduper kveld og at dere er flinke til å være noe annet enn bare "mamma og pappa". Vet at det er der vi feilet over laaaaang tid.

Skrevet

Vi skal nok det ja:) Tror det er ett stort problem hos mange! Det var der vi feilet sist også. Nei det er tirst når det går slik:( Håper at du vil få det slik du vil, og jeg vet dere vil komme til å klare dere bra!:) (for jeg skal håpe alt for at det vil bli bra!*)

Skrevet

Så korselig.

Dere får ha en super kveld.

Gratulere med morgen dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...