Helnøtt med spire:) Skrevet 29. september 2007 #1 Skrevet 29. september 2007 Vi skal kjøre ungene ut i dag til foredlfrene mine på hytta. Skal ut å spise i kveld, gå på kino eller hjem å kose oss (vet ikke helt enda, men gleeder meg!! Kan ikke huske sist vi var ute! Mannen er i jobbskifte så det er ikke altid allverdens med penger, men denne måneden går det! Er så glad!!! Grunnen for vi skal ut daer at jeg blir 21 år i morgen;) Begynner å bli gammel hehe..neida, men plutselig går det lengre å lengre bort fra tenårene:)
tonebf Skrevet 29. september 2007 #2 Skrevet 29. september 2007 håpe dere får det kjempeålreit =)) grattis med dagen på forskudd =))
Helnøtt med spire:) Skrevet 29. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. september 2007 Jo takk for det:)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 29. september 2007 #4 Skrevet 29. september 2007 Kos dere masse =) Grattis med dagen på forskudd =)
Helnøtt med spire:) Skrevet 29. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. september 2007 Det skal vi! Gleder meg så masse:) Takk for det:D
Gjest Skrevet 29. september 2007 #6 Skrevet 29. september 2007 kose dere masse:) Akkurat slike ting tror jeg er livsviktige for et forhold. Misunnelig nå ja:)
Helnøtt med spire:) Skrevet 29. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 29. september 2007 Ja, det er veldi viktig, og nå erdet alt forlenge si! Off, går det bra med deg? Vet det er ubeskrivelig vondt det du går gjnnom:( Håper du klare å finne alt det positive du har å "prøve" å se fremover, og ta en dag om gangen. *tenker på deg oppi dette*
Gjest Skrevet 29. september 2007 #8 Skrevet 29. september 2007 takk:) Ja det må nok bare gå på et vis!! Håper dere får en superduper kveld og at dere er flinke til å være noe annet enn bare "mamma og pappa". Vet at det er der vi feilet over laaaaang tid.
Helnøtt med spire:) Skrevet 29. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 29. september 2007 Vi skal nok det ja:) Tror det er ett stort problem hos mange! Det var der vi feilet sist også. Nei det er tirst når det går slik:( Håper at du vil få det slik du vil, og jeg vet dere vil komme til å klare dere bra! (for jeg skal håpe alt for at det vil bli bra!*)
Sebra Skrevet 29. september 2007 #10 Skrevet 29. september 2007 Så korselig. Dere får ha en super kveld. Gratulere med morgen dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå