tonebf Skrevet 29. september 2007 #1 Skrevet 29. september 2007 mini kjeder seg stakkars jeg og egentlig hehe
Mogop fikk augustgutt Skrevet 29. september 2007 #2 Skrevet 29. september 2007 Det finnes ikke dårlig vær! Vi er ute hver dag, uansett vær (ikke 30 minus da, men det er også det eneste!)
Bratsj Skrevet 29. september 2007 #3 Skrevet 29. september 2007 Æsj, ja - skjønner ikke de menneskene som sier de eeeelsker høsten... Dagen vår blir ca slik : Morgenen : min tur til å stå opp tidlig, kokte 5 kg epler og pærer og lagde babymos mens mini lekte og vesla så på barneTV. Lunsj : pappa og vesla har gått på svømming mens mini og jeg bare pusler litt rundt, når de kommer hjem skal vi steke vaffler sammen. Ettermiddag : vesla på barneteater på biblioteket sammen med mamma mens mini sover og pappa vasker huset (deilig !!) Kveld : lage hjemmelaget pizza og se en tegnefilm sammen.
Har byttet nick ! Skrevet 29. september 2007 #4 Skrevet 29. september 2007 Vi har vært en tur på bondegård vi da, blåser ikke så veldig inne i fjøset... Når hun står opp igjen etterpå tenkte vi oss en tur på biblioteket for å se om de har noen spennende Tassen bøker der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå