Gå til innhold

noen her som har tatovering m barnas navn\

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor har dere det, er det på norsk el annet språk, sov, fortell litt!!! vil gjeeeerne se bilde!

har veldig lyst på tatovering m navnene til barna, men aner ikke hvor, og ser for meg at det blir rart om det står på norsk...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har litt lyst på enten i navnet hans eller stjernetegnet hans. På ankelen i kinesiske tegn hvis navnet, eller en stilig tegning av stj-tegnet.

Skrevet

neeei

det er litt becham, så herma jon arne rise etter ham..

sorry....

Skrevet

Jeg har navnet til begge barna på kinesisk.

Har på undersiden av hvert håndledd.

Skrevet

he he greit det, vi har forskjellige meninger.. men det var ikke det jeg spurte om!!!

Skrevet

er ikke det kjempevondt der\

tynn hud og mye blodårer...aaaau!!!

har ikke bilder av tatoveringene, phunk\

Skrevet

har veldig lyst selv, men jeg vil tatovere navnet hans på norsk på skrå fra ankelen og opp hehe.. vanselig og forklare men han har veldig langt navn så usikker på om jeg kansje må få skrivd bare stjerneegn eller noe....

og alle de andre barna mine kommer til og få lange navn også;)

Skrevet

Jeg har en minne tatovering med fotavtrykkene og navnet til gutten vår som vi mistet. Du kan se den på mine bilder.

Skrevet

Nei, det var ikke vondt.

Men jeg hadde tattoveringer fra før så jeg syntes ikke det var vondt.

Vent litt da skal jeg prøve å fikse bilde.

Skrevet

har ikke enda, men driver å tegner og planlegger den (har åtte tattos fra før) , blir nok en slags tribal med skygger og diverste som skal flettes sammen med blomsten jeg har på venstrearma også skal initialene hans og fødselsdato flettes inn i den;) blir mest sannsynlig å dekke hele armen da;)

Skrevet

Mulan: hva heter sønnen din? Klart å bestemme deg for navn?

Skrevet

Han heter Mathias!! =)

Klarte endelig å bestemme meg, he he!!

Skrevet

Så du bildene?

Skrevet

ja jeg så de!! Var fine tatoveringer!! =)

Jeg kan ikke ha de der jeg da... for har et kinesisk tegn på den ene underarmen...

hmmmm tenke tenke tenke på hvor jeg kan ha det....!!!!

Skrevet

Takk :o)

Er alt bra m dere da??

Skrevet

Nei,snufs :( Er gravid som du kanskje har fått med deg... Er jo med kjæresten min,men aner ikke hva jeg skal gjøre.

Huff,jeg får bare bruke dagene godt og finne ut hva som er det beste for meg.

Alt bra med dere da?

Skrevet

oi nei det har jeg ikke fått m meg!! oida!

hvor langt på vei er du? Du vet ikke om du vil beholde eller ikke? Hva vil kjæresten din da? Ble mye spørsmål ;o)

Skrevet

Ca 5 uker. Han vil beholde,men støtter meg uansett hva jeg måtte velge. Er ikke enkelt:(

Skrevet

Jeg tenker på å ha Teodor sitt navn og stjernetegn nede på ankelen, men vet ikke om jeg tørr ;) Må jo tenke på at jeg skal ha i allefall ett barn til, og hvor skal jeg da ha den tattoveringen?

Skrevet

Jeg har forbokstaven til Mathias på ankelen med stjerne rundt og fødselsdato under:)Er kjempe fornøyd. Men vet ikke helt åssen jeg skal gjøre det med minsten skal ha tatovering med lillegutt også;)

Skrevet

Jeg har tatovert snuppas navn bak på skulderen. På norsk,og med et lite hjerte som "henger sammen med" navnet. Liten,enkel og ganske så søt...

Skrevet

har tattovert inn snuppa mi sitt navn på håndleddet,i en fin liten lykkeskrift.er kjempe fornøyd :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...