Miss Dynamite Skrevet 29. september 2007 #1 Skrevet 29. september 2007 ligger her med masse smerter... fy fader så ille.legen fant en god del flekker.. står i brevet fra legen at hvis ikke spira sitter innen 2 mnd begynner j p hormonkur... noen her som har hatt slik ooperasjon og blitt fort gravid?? prøvd i ca to år
kattungen Skrevet 29. september 2007 #3 Skrevet 29. september 2007 Ja, jeg! Og 2. mann nå som vi engang ikke har planlagt:) Så tror virkelig det hjalp å operere, og forrige undersøkelse jeg var på, kunne man ikke finne endo., hurra! Jeg har vært ekstremt plaget og hatt flere operasjoner og knekt eggstokk. Lykke til!!! Skjønner hvordan du har det....AU!
Miss Dynamite Skrevet 29. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. september 2007 åh så glad noen svarte tok det lang tid før du ble gravid etter operasjonen? Evt hvor lenge prøvde dere først? hmm ja de fant masse endo hos meg, og med tanke på at det faktisk er bare 5% kvinner som får dette..merkelig... hørtes utroli vondt ut med knekt eggstokk da! både livmor og eggstokk var veldi "fine" så... ja au...Bare forbokstaven...og hver gang jeg skal hoste, må jeg ta en pute foran magen....Grøss..Håper på svar
kattungen Skrevet 29. september 2007 #5 Skrevet 29. september 2007 Hei igjen:) Vi prøvde ikke lenge første gangen heller, 3-4pp. Og etter at jeg ble gravid+amming har endo. ikke fått mulighet til å utvikle seg, men heller skrumpet inn eller bort. Legene sa til meg at jeg mest sannsynlig måtte ha IVF, så ble satt opp på det umiddelbart etter operasjonen. Og nå har jeg akkurat sluttet amming, hatt TR 2X også gravid igjen! Det blir 20 mnd mellom barna hvis dette går bra (er i uke 9). Tenkte at siden legene sa jeg måtte ha IVF var førstemann bare flaks, så da har vi ikke brukt prev. Så vi hadde faktisk ikke begynt prøvingen enda denne gangen. Må nevne at 1. gangen jeg ble gravid gikk jeg til akupunktør under EL, bare denne ene gangen. Kanskje det hadde litt å si? Men nå er jeg smertefri, symptomfri, glad, kvalm og gravid. Håper jeg ser deg på 1. tri snart. Masse lykke til og babystøv og alt fra meg.
Miss Dynamite Skrevet 29. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 29. september 2007 takker så meget.... !! så koselig at det gikk slik for dere da!! ligger her nå,hoster (noe som er grusomt..) den gassen inni meg går opp til skuldrene og gjør jo så til de grader vondt!! Vil også gjerne at det skal klaffe nå altså!! på tide!! samler til meg alt av babystøv!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå