*3 gutter i hus* Skrevet 29. september 2007 #1 Skrevet 29. september 2007 hehe i dag trenger vi noen spreke,men enkle mattips dere!!!!!!!!!! Er lørdag og vi vil prøve noe NYTT!! Masse tips takk :-) hehe men MÅ være enkelt...;-) hihi
Smånetta 14.mai Skrevet 29. september 2007 #2 Skrevet 29. september 2007 Mangokylling... Du trenger en frossen eller fersk kylling som du deler i fire eller åtte biter. Et glass mangochutney, sterk eller søt etter egen smak, appelsinjuice og to mangoer, tre løk. Litt rosiner og kanskje noen nøtter på toppen. Brun kyllingbitene litt i en gryte, bland chutney og juice til en passe saus og hell over. Ha løken i gryta. Kok opp og la det småkoke i 45 minutter. Ha oppi mangobiter og rosiner de siste ti min og la det småkoke mens du koker ris. Server med nøtter på toppen.
Gjest Skrevet 29. september 2007 #3 Skrevet 29. september 2007 Ikke akkurat nytt kanskje, men kanskje noe du vanligvis ikke bruker å lage? 1. Lag spyd (trepinner) som du steker i stekepanna. Putt på det du vil ha av kylling og grønnsaker, ha ris e.l. ved siden + en gooood saus + noen toast som du putter en liten stund i stekepanna med litt hvitløkssmør på hevr side.
*3 gutter i hus* Skrevet 29. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. september 2007 hehe ja spyd går jo :-) Typisk meg å ikke tenke på sånt! bare på grillen det liksom :-)
amy_de Skrevet 29. september 2007 #5 Skrevet 29. september 2007 Anbefaller kokeboka "ti på halv sulten" Matretter som er raske, enkle og gode! Jeg mister alltid motet av fancy oppskrifter, men de her er veldig greie, samtidig som alle blir imponert over maten min!! Hehe...
*3 gutter i hus* Skrevet 29. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 29. september 2007 ja sliter litt med det jeg også! Når det står tilbredningstid 2 timer å sånn gir jeg opp! (helst etter en time gir jeg opp hihi)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå