en-to-tre Skrevet 29. september 2007 #1 Skrevet 29. september 2007 Endelig er de 12 første ukene gått, og jeg kan komme inn til dere!! Det har gått fort, men det har vært noen nerver ute å gått... Men nå skal jeg pustet lettet ut og nyte de neste ukene!! Håper vi får noen fine uker sammen Ha en riktig god helg!! Klem fra meg...
Gjest Skrevet 29. september 2007 #2 Skrevet 29. september 2007 Hei og hopp! Velkommen! Vi skal nok få det så hyggelig sammen atte ;o) Lykke til videre!
en-to-tre Skrevet 29. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. september 2007 Takk for det! Ja, det skal vi:) Lykke til til deg også!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå