Gjest Skrevet 29. september 2007 #1 Skrevet 29. september 2007 ...i en hel uke!! Samboer og jenta vår dro nå på høstferie, mens jeg sitter igjen med en slitsom pus her hjemme. Må vel ikke glemme min andre store "glede" nemlig oppvasken...Buhuuuuuuuuuuuuu! Får vel løpe og ta den med en gang, slik at jeg slipper å tenke mer på den resten av uka. Skal kun bruke engangs og gå ut og spise denne uka*ler* Håper det er mange som befinner seg her på BIM i kveld! ;o)
Tussa og Sofie Skrevet 29. september 2007 #2 Skrevet 29. september 2007 SÅ deilig da å være litt alene, nyt det og kos deg med mat og veninner, cafe og tv/dvd/bim. Jeg synes det kan være godt å ha en kveld i ny og ne alene!
Gjest Skrevet 29. september 2007 #3 Skrevet 29. september 2007 Det er på en måte godt, men kommer til å savne snuppa mi veldig... Skal få gjort mye denne uka, og ser frem til litt fred og ro....og at det kan være litt ryddig! Jippi! Ser meget fram til BIM-treff på torsdag da ;o)
Sunniva78 har to små Skrevet 29. september 2007 #4 Skrevet 29. september 2007 Mandag blir jeg også alene... Da drar mannen på jobb, nordsjøen... 14 dager pleier heldigvis å gå fort, men kan bli noen lange kvelder ja..! Og da er bim god å ha:-)
krokofant666 Skrevet 29. september 2007 #5 Skrevet 29. september 2007 gud, jeg er misunnelig. Skulle ønske det var meg... Kos deg masse. Høres helt heeeeeeeeeeeeerlig ut, spør du meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå