Gå til innhold

har dere begynt med vognpose(oslo)?


Anbefalte innlegg

Skrevet

varierer jo litt på dagene...tenker ikke på de dagene det er 16 grader..men sånn som i dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er 8 grader her nå (Oslo sentrum), så i dag fant jeg frem posen, ja :)

Skrevet

da gjør jeg og det, er rett under 8 her på sinsen:D

Skrevet

bor ikke i oslo da, men bruker pose hele året, elelr, ikke på de varmeste dagene da, men ja, bruker vognpose hele året..

hva bruker dere ellers da?

Skrevet

2cool....

tar på jakke og har teppe/dyne over evt også vogntrekket

Skrevet

4 grader på Ammerud i dag så her kom vognposen frem ja

Skrevet

Tenkte på det i sta, tror jeg gjør det i morgen hvis det er like surt. Sikkert passe med body og strømpebukse i Fjellpulken-posen vår da. Slipper å kle på så mye som vi må under ullteppet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...