Bålle84+j06+nooni161010 Skrevet 29. september 2007 #1 Skrevet 29. september 2007 varierer jo litt på dagene...tenker ikke på de dagene det er 16 grader..men sånn som i dag?
Gjest Skrevet 29. september 2007 #2 Skrevet 29. september 2007 Er 8 grader her nå (Oslo sentrum), så i dag fant jeg frem posen, ja
Bålle84+j06+nooni161010 Skrevet 29. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. september 2007 da gjør jeg og det, er rett under 8 her på sinsen:D
lenej :o) Skrevet 29. september 2007 #4 Skrevet 29. september 2007 bor ikke i oslo da, men bruker pose hele året, elelr, ikke på de varmeste dagene da, men ja, bruker vognpose hele året.. hva bruker dere ellers da?
Gjest Skrevet 29. september 2007 #5 Skrevet 29. september 2007 2cool.... tar på jakke og har teppe/dyne over evt også vogntrekket
Mockanin Skrevet 29. september 2007 #6 Skrevet 29. september 2007 4 grader på Ammerud i dag så her kom vognposen frem ja
m-mamma Skrevet 29. september 2007 #7 Skrevet 29. september 2007 Tenkte på det i sta, tror jeg gjør det i morgen hvis det er like surt. Sikkert passe med body og strømpebukse i Fjellpulken-posen vår da. Slipper å kle på så mye som vi må under ullteppet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå