Gå til innhold

Hjelp ang temping

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok tempen i morges. den viste 36,87, så tok jeg den en gang til, umiddelbart, og da viste den 36,80, så en tredje måling viste 36, 74!!

Noen som har noe råd om hva skal jeg skrive opp da??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde du bare målt en gang hadde du nok skrevet opp det første uansett :)

Skrevet

Jeg føler meg helt molbo her altså, men kan du fortelle meg hvorfor du tar tempen?

Skrevet

Takk, takk, jeg er jo helt forvirra! Vi bestemte oss for å begynne å prøve for noen dager siden bare. Og da er det en del sex da veit du, også fant jeg ut at jeg måtte fa folat. Men jo mer jeg leser her jo mer mister jeg motet, for det virker veldig vanskelig å få det til!

Skrevet

Neida! :) Detkommer før eller senere, og av og til blir vi ekstra utålmodig! :) Her inne luftes alle tanker, du trenger ikke bli motløs av innleggene her! :)

Mitt råd til deg er å finne ut av syklusen din; skriv på en kalender når du fikk mensen, og hvor mange dager syklusen din er.

Dag 1 av syklusen er den dagen du får mensen.

Så kan du se etter eggløsningsslim på dopapiret sånn ca midt i syklusen fra dag 10-14 ca. Hvis du finner det er det et tegn på at du er fruktbar. Slimet er veldig spesielt, det er tykt og legger seg oppå dopapiret. Men ikke alle har dette slimet i hver syklus, så ikke bekymre deg om du ikke finner det.

Så er det bare å ta det helt med ro med EL-tester og temping og greier i starten. Hvis ikke du føler for å begynne med det da! :)

Lykke til med prøvingen! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...