Gå til innhold

Tingenes iboende faanskap


Anbefalte innlegg

Skrevet

Når begynner høstferien? I dag.

Når skulle vi reise? I dag.

Når blir ungen sjuk? I dag.

 

Fanden så inderlig hente. Jeg blir hakke gal av den feberen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Næææi!!! Dette skjedde jo sist dere skulle på ferie også. Er det"bare" feber, og bare innenlands, og vanligvis bare hun som blir dårlig, lurer jeg på om jeg hadde gitt henne noe paracet og dratt.

 

-Skikkelig god ferie!!! -Jeg har ei uke med møter og atter møter før jeg også får ferie... Hadde tenkt å komme litt videre med flyttesjau, men vurderer å dra en tur i steden. Får kjenne etter hva jeg kommer til å sitte igjen med best utbytte av når jeg begynner på igjen. Spørs om det får bli opp-pussing, rydding og storbyweekend.

 

-Men bare å planlegge kjennes ut som et ork i dag, sola skinner fra skyfri for første gang i 2007, og det kjennes som en fornærmelse...

 

*fnis-for-et-syt*

 

Skikkelig god tur til dere, ferie er velfortjent!!!

Skrevet

Jada, "alltid" sånn. Problemet med å bare stappe inn paracet og dra er at det er ei hytte som koster litt å komme seg til, ikke akkurat bilvei fram... så inntil videre får vi avvente og se. Går i min Hello Kitty-pysj og morgenkåpe, det kjennes også litt ferieaktig ut... Dessuten er det mørkt og blåsete i dag, så i alle fall ikke følelsen av å gå glipp av finværet.

Planlegging kjennes som et ork noen ganger, ja, bare det å ta en avgjørelse koster for mye krefter... Håper du finner en god løsning som gir maks uttelling. Veit det trengs.

Skrevet

Her er det altan-vær!!! Jeg tror jeg dåner! Det er også et merkelig lys på himmelen, tror ikke det er månen... Virkelig rare greier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...