pinky84_ Skrevet 29. september 2007 #1 Skrevet 29. september 2007 noen som har vinterdressen fra name it??? en mørkeblå med grønnt i hetta. er de noe bra eller? noen med erfaring?
Gjest Skrevet 29. september 2007 #2 Skrevet 29. september 2007 Jeg hører veldig delte erfaringer... Noen elsker dem, andre hater dem, noen mener de ikke holder vannet ute og er kalde, mens andre sier de er like bra som Reima.. Vi hadde tenkt til å prøve den i år, men fikk så mye negativ tilbakemelding at vi droppet det, men i ettertid har jeg også hørt mye positivt, så jeg vet rett og slett ikke :-)
pinky84_ Skrevet 29. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. september 2007 han som skal ha den er 9 mnd og går i barnehage
Gjest Skrevet 29. september 2007 #4 Skrevet 29. september 2007 Har du sett på Reflex sine..? De er knallgode, den billigste koster 399,- og er faktisk knallgod, selv om prisen skulle tilsi noe annet..! Slenger du på 300,- kr til får du uttagbart ullfor i tillegg :-)
Mamma med to søte små Skrevet 29. september 2007 #5 Skrevet 29. september 2007 Jeg syns reflex sin dress med ullfor er litt tung, de starter på str.86. Så er nok litt stor for gutten din. Da ville jeg heller gått for den andre reflex dressen, den som har fast for. Men helt ærlig (uten at noen skyter meg nå), så vil jeg absolutt anbefale reima tec. Vi er kjempe fornøyd med den dressen, er på 3.vinteren nå.
smellie Skrevet 29. september 2007 #6 Skrevet 29. september 2007 Kjøpte Name it dress til min datter på 2, og den er jeg veldig fornøyd med. I -20 blir den nok litt kald, men plusser da på en ull dress under også fra Name it.
Gjest Skrevet 29. september 2007 #7 Skrevet 29. september 2007 Reima tec sin er litt stivere utenpå så ville ikke valgt den til en så liten gutt. Name it sin er veldig bra!og mye mykere, holder alt regn og vind ute.
F-mor Skrevet 29. september 2007 #8 Skrevet 29. september 2007 Jeg har vært kjempefornøyd med nameit dressen! Hadde ikke vært i tvil. Reflexdressen likte jeg ikke. Synes ikke den var varm nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå