Gå til innhold

Amming på do

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutt liker så godt å bli ammet mens jeg sitter på do. Eneste problemet er at han skvetter når det "smeller i skåla", hvis dere skjønner hva jeg mener. Kan han bruke ørepropper (han er to og en halv måned).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

emh.... hva er det som er så spessielt med og bli ammet på do??

Skrevet

Iiiuuuuuuuuuuuu!!!! :(((

Ammer du når du bæsjer ?!?!?!?!!! *grøss*

Skrevet

Seriøst? Hvordan kom du på at du skulle amme mens du satt på do? Det var en rar ting!

Men til det du spurte om: Jeg ville ikke puttet ørepropper i øret på babyen!

Skrevet

Seriøst?? Haha! Hvordan kom du i det heletatt på å amme mens du satt på do??? Det lurer nå jeg på!:P

Eller i det heletatt, er dette seriøst? Kan ikke skjønne at noen kan finne på å amme mens de sitter på do!! :P Det hadde ikke falt meg inn i d heletatt..

Skrevet

Jeg har også ammet på do, men det har vært når vi har vært et sted der det ikke er ammerom, og det er MANGE steder...!!!!! Skamme seg dette samfunnet egentlig.... De klager over offentlig amming, men lage ammerom? DET er vanskelig det...

Men som sagt, da har vi sittet på et handicaptoalett.... Veldig morro, men sånn er det når man selv ikke likte å amme offentlig...

Men sitte på do og gjøre sitt mens man ammer, det hørtes litt rart ut ja...

Skrevet

Klart du kan bruke ørepropper på babyen!! Bare pass på å pakke de orntlig godt inn i ørene slik at h*n ikke hører prompelydene dine!!Selv bruker jeg hørselsværn på min...heldige babyen som får spise mens mamma bæsjer...

Skrevet

Har aldri merket noe til at det klages over offentlig amming, det OPPFORDRES jo til det. Kunne ikke ramla meg inn å amme veslegullet på do. Hun har rett på å spise ett annet sted enn på do hun også som alle oss andre. Da hadde jeg heller funnet meg en krok på en kafe.

Men amme mens man bæsjer?? ÆSJ... Dette må jo rett og slett bare være tull... Håper jeg da...

Skrevet

Når man ikke føler seg komfortabel selv med å amme offenlig,så finner man et annet sted.Handicapdoene er så fine i dag atte:)

Skrevet

ha, ha... dette må jo være et tulle innlegg....

Skrevet

Seriøst... Hadde du likt å skulle spise på do mens andre driter..??! Da synes jeg at babyen skulle få slippe! Stakkars...

Skrevet

Jeg ammer ikke mens jeg driter og jeg driter ikke mens jeg ammer.

Men jeg har ammet på handicapdo, med dolokket på riktignok.

Skrevet

Dette kan ikke være alvorlig! Jeg tror ingenting på det!

Skrevet

Ok, HI..neste gang du spiser en god biff middag med rødvin og virkelig koooser deg....Skal du ta med tallerkenen og glasset og sette deg på dassen og spise det!

Håper noen har driri ned dassen skikkelig først slik at det er en god stemning i rommet!!

Bon appetitt!!

Skrevet

he he.. dere er morsomme dere :-) god underholdning:-) he he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...