lanoforliten Skrevet 29. september 2007 #1 Skrevet 29. september 2007 Jeg er prøver, har nettop tatt test med morgenurinen, en test fra hurtigtest.no, Det kom fram en tydelig og helt klar strek i gravid-vinduet, men den var loddrett, ikke vannrett slik som det står på pakninga.... Hva i huleste??? Den forsvant etter ca 30-45 sek... og det var selvfølgelig siste testen i hus. Dette har aldri kommet fram på de andre jeg har tatt.... Jeg trenger svar.... please, noen????
♡ Rødhette ♡ Skrevet 29. september 2007 #2 Skrevet 29. september 2007 Jeg har fått flere sånne på mine tester.., og da har jeg ikke vært gravid.. Det loddrette streken har da som regel vært litt ullen og forsvinnet helt etter at det er gått en liten stund.., innen et min.. Var streken ullen på en måte?? Ikke klar og ren??
lanoforliten Skrevet 29. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. september 2007 Helt klar og ren. Den kunne sees på lang avstand. Skjønner ingenting...
♡ Rødhette ♡ Skrevet 29. september 2007 #4 Skrevet 29. september 2007 Har som sagt fått noen sånne jeg også.. Men ville kjøpt en ny test og sjekket igjen i morgen.. =)
Bea-79 Skrevet 29. september 2007 #5 Skrevet 29. september 2007 Jeg har ikke tatt test fra de, men er det ikke sånn at testen ikke skal leses av før etter noen min?
lanoforliten Skrevet 29. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 29. september 2007 Jo etter tre min. Da var den helt borte, men jeg stod å så på den i tre min (Med puls på 300... he he) Får ta en ny test, og så får jeg heller vente i (et ørlite) håp.. Jeg synes dette var noe merkelig så jeg får ta utgangspunkt i at jeg ikke er gravid. Tuusen takk for svar!!!!!
NEI-TIL-LAKEN Skrevet 29. september 2007 #7 Skrevet 29. september 2007 så lenge den ikke viser det som er p¨å bruksanvisningen, er testen ugyldig og rett og slett ødelagt! Tror du bør kjøpe en ny test!
lanoforliten Skrevet 29. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 29. september 2007 Tror du har ret, jeg tror jeg går for clearblue neste gang, tror jeg stoler mere på de. Jeg kjøpte 4 tester fra hurtigtest, to av de harvært ugyldige. Bortkastede penger, dyrt er det også. Huff, blir helt satt ut av sånn handelser..... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå