mamma07&09 Skrevet 29. september 2007 #1 Skrevet 29. september 2007 Nå er gullet 9 dager og resten av navlestrengen har ikke falt av enda. Dessuten er selve navlen veldig stor og utstående.. Er det normalt?
Gjest Skrevet 29. september 2007 #2 Skrevet 29. september 2007 Minstemann var 5 dager. Da stinket den rottent :-/ Husker ikke med største... Ville sett det an til mandag, og så hørt med helsestasjonen.
MammantilKaja Skrevet 29. september 2007 #3 Skrevet 29. september 2007 Tror det kan ta opptil 3uker...? Bare å rense det m pyrisept og la det gå sin gang, så detter den nok snart. Ikke noe å stresse med;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå