røre-røre og lille umulius Skrevet 29. september 2007 #1 Skrevet 29. september 2007 Naa har jeg provd aa faa lillebror til aa like mme i 3 mnd. Det hadde jo vert fint aa kunne kommt seg ltt ut av huset en gang i blandt,men han spytter ut mme saa fort han faar det i munnen. Vann drikker han saa det er ikke problemer med flaskeen eller koppen. Hva kan jeg gi han bortsett fra mme? Utvannet melk? Haaper noen kan hjelpe.
minst Skrevet 29. september 2007 #2 Skrevet 29. september 2007 Har du prøvde flere mme? Her i huset ville minsten bare ha ferdigblandet fra småfolk
♡ Rødhette ♡ Skrevet 29. september 2007 #3 Skrevet 29. september 2007 Skal ikke ha så mye melk før de er nærmere året.. Jeg prøvde med vanlig melk til mini første gangen 2 uker før han fylte et år.. =) Kan du ikke prøve og bytte merke??
Gjest Skrevet 29. september 2007 #4 Skrevet 29. september 2007 Det ville jeg ikke gjort. Det er alt for hardt for magene deres, og anbefales ikke før 1 år. Hva med å pumpe litt? Hvis han er 7 mnd spiser han vel kanskje annen mat, og da trenger han kanskje ikke melk akkurat når du er ute?
BettyBoob Skrevet 29. september 2007 #5 Skrevet 29. september 2007 prøv forskjellige merker - collet, nan, hipp, småfolk skal ikke ha kumelk før om 5 mnd...har med allergi å gjøre!
røre-røre og lille umulius Skrevet 29. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 29. september 2007 Takk for svar,jenter:) Jeg trodde ogsaa at man maatte vente med melk og da gjor jeg det. Jeg skal til Norge om ikke saa lenge og skal prove meg fram med forskjellige sorter mme. Er det noen som har smaksprover eller snaa porsjoner slik at jeg slipper aa kjope en stor pakke av alt?
MammantilKaja Skrevet 29. september 2007 #7 Skrevet 29. september 2007 Ville pumpet litt da.. Holder seg i kjøleskap i 3 dager, kan bare varme litt når d trengs. Litt forarbeid men da veit du at han har d bra:)
røre-røre og lille umulius Skrevet 29. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 29. september 2007 Har ikke saa vanvittig mye melk igjen og hadde haapet aa slippe aa kjope pumpe for bare et par mnd. Har en jeg kan faa laane hvis det royner paa:)
Gjest Skrevet 29. september 2007 #9 Skrevet 29. september 2007 hipp er det eneste baby her i hus liker,men det er fordi han får vondt i magen av nan og collett...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå