PrinsesseVogA Skrevet 29. september 2007 #1 Skrevet 29. september 2007 Jeg jobber for tiden bare ca 36%. For at far skal få sin fedrekvote, må jeg minst ha jobbet 50%. Er det mulig for meg å få innvilget dagpenger? Og om jeg får f.eks dagpenger for 20%-kan da far få sin rett likevel? Altså deltidsjobb+dagpenger tatt i betraktning.. Håper noen kan svare..
mamma til to=) Skrevet 29. september 2007 #2 Skrevet 29. september 2007 Jeg er ikke helt sikker, men går du på skole siden du jobber så lite? For gjør du det, så teller de med det..
PrinsesseVogA Skrevet 29. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. september 2007 Går ikke på skole nei. Men får far sin del om jeg hadde gjort det? Vi har ei lita jente på 21 mnd, og jeg går hjemme/jobber deltid. Far jobber 100 %.(og vel så det..)
mamma til to=) Skrevet 29. september 2007 #4 Skrevet 29. september 2007 Vi hadde samme opplegget, jeg jobbet 40 pluss studerte ved siden av. Så jeg gjorde slik at jeg fikk bekreftelse fra skolen at jeg hadde 10 mnd permisjon og skulle da på hundre prosent skole igjen, og da blir resten overført til far. (akk fem uker) Kjempe teit at det går utover far hvis ikke vi har jobbet 50 prosent.. Håper det ordner seg for dere! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå